کد خبر : 1573288 | 12 آذر 1397 ساعت 14:45 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژست جالب سولاری با مودریچ پس از برد بزرگ

رئال دو شب پیش در برنابئو با دو گل بر والنسیا غلبه کرد و نشان داد که در حال بازگشت به روزهای اوج است.

ژست جالب سولاری با مودریچ پس از برد بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، واکنش رئال به شکست سنگین سه گله برابر ایبار، دو پیروزی شیرین دو بر صفر برابر رم و والنسیا بود. رئال پس از باخت به یک حریفی کوچک، توانست دو رقیب بزرگ را از پیش رو بردارد و سولاری ششمین پیروزی در هفت بازی را جشن گرفت.

 

 

1360079

 

 

رئال برابر والنسیا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول مقتدر و نیمه دوم بیشتر دفاعی؛ هرچند که در هر دو نیمه یک گل زد و برنده از میدان خارج شد. نکته قابل توجه این بازی، تعویض شدن مودریچ در حالی بود که رئال با یک گل پیش بود و هر لحظه ممکن بود والنسیا به گل تساوی دست پیدا کند. تعویضی که چندان به مذاق مودریچ خوش نیامد. ورود والورده به زمین در ابتدا برای هواداران رئال عجیب جلوه می کرد اما ستاره جوان اروگوئه ای در مدت زمان حضور در میدان نشان داد که توانایی بازی برای رئال را دارد.

 

سولاری اما چیزی را برای انتهای بازی ذخیره کرده بود. او پس از پیروزی رئال، به سمت نیمکت رفت و مودریچ را در آغوش کشید. او برای ثانیه هایی با مودریچ صحبت نیز کرد و به وی گفت که به خوبی ارزش حضور او در تیم را می داند و به توانایی هایش ایمان دارد. سولاری به مودریچ اطمینان داد که تعویض شدن او نوعی بی احترامی نبوده است.

 

سولاری به خوبی می داند که مودریچ پس از جام جهانی هنوز به فرم بدنی ایده آل نرسیده و تلاش دارد ستاره کروات را به آرامی و بدون تعجیل به بهترین روزهایش برگرداند. او به این نکته واقف است که بهترین رئال، با حضور مودریچ در میانه زمین ممکن خواهد شد و ستاره کروات یک مهره غیر قابل انکار در پازل های تاکتیکی او محسوب می شود.

 

سولاری همچنین با به میدان فرستادن جوانان آینده داری چون والورده در بازی های بزرگ، قصد دارد پیامی روشن برای همه بازیکنانش بفرستد. اینکه برای او نام ها در درجه اول اهمیت قرار ندارند و روی همه حساب باز کرده است.

 

دیدگاه‌ها