کد خبر : 1573291 | 12 آذر 1397 ساعت 15:02 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه VAR؛ گل پیکه به ویارئال مردود بود؟ (عکس)

بارسا شب گذشته در دیداری دشوار توانست ویارئال را با دو گل شکست دهد و به صدر لالیگا بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، در ابتدا تصور می شد که بارسا برای شکست ویارئال کار دشواری پیش رو نداشته باشد اما آبی و اناری ها به زحمت در نوکمپ بر حریف زردپوش خود غلبه کردند.

آنها برای رسیدن به گل اول، 35 دقیقه انتظار کشیدند. سانتر دمبله و ضربه سر پیکه منجر به گل برای بارسلونا شد تا فشار از روی این تیم برداشته شود.

 

این گل بدون هیچ حرف و حدیثی مورد قبول واقع شد اما تصاویر نشان می دهد که شاید با دخالت وی ای آر، گل می توانست مردود اعلام شود. دمبله پیش از حرکت منجر به گل، اقدام به یک سانتر ضعیف کرد و به نظر می رسد که توپ پس از برخورد با بوسکتس دوباره به وی رسیده باشد که در این صورت او در موقعیت آفساید قرار داشت. او سپس سانتر مجددی انجام داد که پیکه آن را تبدیل به گل کرد. عجیب اینکه وی ای آر در این صحنه دخالت نکرد. بازیکنان ویارئال روی این صحنه اعتقاد به آفساید داشتند.

بارسایی ها اما معتقدند که مشخص نیست که سانتر اول دمبله به بوسکتس برخورد کرده یا ماریو، مدافع ویارئال و به همین دلیل کمک داور پرچم نزده است.

 

 

1360082

 

 

1360081

 

 

 

صحنه جنجالی دیگر بازی که با دخالت وی ای آر همراه نشد، به برخورد شدید بوسکتس با فورلانس بر می گردد. هافبک ارزشمند بارسا ابتدا روی فورلانس خراب شد و سپس با دست به صورت او ضربه زد. داور روی این صحنه اعتقادی به عمدی بودن کار بوسکتس نداشت و وی ای آر هم دخالت نکرد اما ویارئالی ها به شدت معترض بودند و اعتقاد به اخراج بوسکتس داشتند.

 

 

1360085

دیدگاه‌ها