کد خبر : 1573322 | 12 آذر 1397 ساعت 16:56 | 95.9K بازدید | 0 دیدگاه

با مشورت برانکو و جراح شاید عمل کردم

کامیابی‌نیا: مسلمان از بازی جلوی من می‌ترسد

بهترین خبر برای پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ می‌تواند بازگشت کمال کامیابی‌نیا به ترکیب این تیم در جدال با ذوب آهنی باشد که یکی از بهترین خطوط میانی فانتزیست و بازیساز را در اختیار دارد.

کامیابی‌نیا: مسلمان از بازی جلوی من می‌ترسد

 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی تاثیرگذار پرسپولیس که یکی از برترین بازیکنان این تیم در فصل جاری محسوب می‌شود در دیدار مقابل تراکتورسازی از ناحیه کتف مصدوم شد و با محرومیت از جدال با ماشین سازی، اکنون کاملا مهیای حضور در دیدار حساس مقابل ذوب آهن است. دیداری که تقابل خط میانی دو تیم می‌تواند صحنه‌های ماندگاری را شکل دهد. فرمانده خط میانی پرسپولیس اکنون فارغ از درد مصدومیت و کتف کاملا آماده است تا بار دیگر یکی از بهترین نمایش‌های خود را مقابل علیرضا منصوریان و محسن مسلمان به اجرا بگذارد و در خصوص این بازی به صحبت پرداخته است.


کامیابی نیا ابتدا در خصوص مصدومیتش گفت: خدا را شکر شرایط دستم مثل سابق است. چند باری هم که در رفت به خاطر همان شرایط است. واقعا فرصت استراحت و قدرتمند کردن آن را با توجه به شرایط تیم ندارم. جراح گفته کتف بند ببند اما عادت ندارم اما از این بعد باید بیشتر مراقب باشم.


وی در خصوص اینکه گفته می‌شود باید برای بهبودی کامل آن جراحی کند گفت: اتفاقا چند روز پیش با حضور در نزد کادرپزشکی هم از او بابت زحمات چند وقت اخیرش تشکر و هم درباره شرایطم مشورت کردم. هم با ایشان و هم آقای برانکو ایوانکوویچ مشورت کردم تا بعد از 3-2 بازی آینده یک فکر نهایی برای آن کنیم. باید به یک جمع بندی کلی برسیم و همانطور که گفتم در این مدت شرایط تیم حساس بود و بازیکن هم به اندازه کافی نداشتیم و باید هر چه زودتر یک تصمیم خوب بگیرم.


کامیابی نیا در ادامه توضیحاتش درباره مصدومیتش گفت: اگر عمل کنم دو ماه طول درمان نیاز دارد و شاید نیم فصل بهترین زمان باشد. با این حال عجله نمی‌کنم. شرایط دستم در حال حاضر خوب است و فقط باید همانطور که گفتم طبق نظر کادرپزشکی آن را قوی کنم و کتف بند ببندم. اما واقعا فرصت نمی‌شد دستم را قوی کنم و باید روی آن کار می‌کردم. باید روی آن کار می‌کردم به صورتی که دلخواه بود اما انرژی می‌برد. می‌ترسیدم دستم سنگین شود اما به صورت خیلی خاصی نمی‌توانستم روی آن کار کنم.

 


هافبک موفق سرخپوشان طی فصل اخیر در پاسخ به اینکه شرایط تیم به چه شکل است که علیرغم تمام مشکلات و مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها آنها با روحیه بالا تنها برای پیروزی می‌جنگند گفت: خب ما یک شرایط خاص داریم و همه آن را درک کرده‌ایم. یک سری اتفاقات می‌افتد که هواداران اطلاعی از آن ندارند و تنها مجموعه‌ای که در تیم کار می‌کنند از آن باخبر است. اکثر بچه‌ها شرایط سخت و خاص خود را دارند. با این حال با توجه به این شرایط درصد مصدومیت در هر بازی بالاتر می‌رود. با این حال ما 20 بازیکن خوب هستیم که در کنار هم برای موفقیت‌های بزرگ باشگاه تلاش می‌کنیم و در کنارمان بازیکنان جوانی هم هستند که فوق العاده می‌جنگند و این انگیزه همه ما را بالاتر می‌برد. این مساله را هم در نظر بگیرید که در راس کار برانکو ایوانکوویچ قرار دارد که جوی درست کرده تا همه با قوای بالای فنی، ذهنی و انگیزه تلاش کنند. خیلی از بچه‌ها مشکلاتی دارند اما در زمان بازی از جان گذشتگی می کنند. به هرحال امیدوارم درصد مصدومیت از این بیشتر نشود. دو بازیکن خوب را از دست دادیم. حسین ماهینی و محمد انصاری می توانستند خیلی  کمک کنند. ما اما پشت‌شان هستیم مثل ربیع خواه که باشگاه، هواداران و بازیکنان پشت او بودند تا با قدرت برگردد. بچه‌ها کاملا با این شرایط کنار آمده‌اند و جلو می‌رویم و برای سه امتیازهای بعدی خواهیم جنگید.


کامیانی نیا درباره جدال با ذوب آهن نیز گفت: یک دیدار واقعا سخت پیش روی ما قرار دارد. به هیچ عنوان به جدول نگاه نمی‌کنیم و فریب جایگاه این تیم را نخواهیم خورد و کاملا عاقلانه این است که بدانیم آنها چه تیم خوب و با کیفیتی هستند و این جایگاه به هیچ عنوان در شان آنها قرار ندارد. ذوب آهن در این چند ساله ثبات مدیریتی خوبی داشته و روند مناسبی را هم در لیگ و هم آسیا دنبال کرده و کاملا برای ما قابل احترام است و به عنوان یک حریف بزرگ به آنها نگاه خواهیم کرد و برای کسب نتیجه می‌جنگیم.


وی درباره حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم گفت: آقای علیرضا منصوریان سابقه خوبی دارد و خودم نیز در کنار ایشان کار کردم. مربی خوبی است و تفکرات فنی جالب توجه و خوبی دارند. همه چیز کاملا نشانگر این است که ما بازی سختی خواهیم داشت اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به سه امتیاز این بازی برسیم.

 

هافبک پرسپولیس درباره اینکه علیرضا منصوریان طی فصول اخیر موفق شده به نتایج خوبی برابر پرسپولیس دست یابد و اکنون قادرند در این بازی مانع او شوند گفت: خب علی آقا شناخت خوبی از تیم ما دارد و همواره به بهترین شکل به آنالیز حریفان می‌پردازد. موقعی هم در استقلال حضور داشتند به خوبی تیم را آنالیز کرده و نشان داده‌اند که مربی باهوشی است اما مطمئن باشید سه امتیاز این بازی را صد در صد می‌خواهیم و برای آن می‌جنگیم تا در کورس باقی بمانیم.


مهمترین تقابل این بازی اما قرار گرفتن کامیابی نیا برابر محسن مسلمان است؛ بازیکنی که در زمان حضور در پرسپولیس رابطه صمیمانه‌ای با کامیابی نیا داشت و در کنار فرشاد احمدزاده سه تفنگدار پرسپولیس را شکل داده بودند. کامیابی نیا در خصوص این تقابل می‌گوید: محسن بازیکن خوبی است و در این شکی نیست. امیدوارم در بازی با ما روز او نباشد، چرا که اگر روز او باشد واقعا می‌تواند تیم ما را اذیت کند و او واقعا باهوش است. باید در قالب تیمی خوب کار کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

 

1235389


وی در رابطه با اینکه با رفیق قدیمی‌اش کری خواهد داشت گفت: کری ندارم با او فقط این را بگویم که محسن از بازی روبروی من می‌ترسد. او حتی در زمانی که در پرسپولیس بود هم وقتی در تمرین روبروی من قرار می‌گرفت می‌ترسید.


کامیابی نیا در پایان درباره اینکه تیم در سه بازی چقدر شانس برای تصاحب جایگاه اول را خواهد داشت گفت: ما دو بازی خانگی داریم و به طور کلی اگر بتوانیم از سه بازی آتی هفت امتیاز بگیریم فوق العاده‌ است و شش امتیاز هم برای اینکه در کورس و مدعی جدی برای ادامه فصل باشیم هم خوب هستیم. تیم ما پتانسیل این را دارد که در سه بازی آینده بهترین امتیازات را بگیرد و آن بالا خودمان را نگه داریم و در ادامه با برنامه ریزی کادرفنی به کارمان برای دستیابی مجدد به موفقیت  راه را ادامه دهیم. در این راه مثل همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم. خوشحالم که هواداران درک کرده‌اند که بازیکنان در شرایط سخت در کنار آنها هستند و این انتظار را داریم که آنها نیز در این شرایط کنار ما باشند و با حضور گرم آنها همیشه جشن برپا کنیم.

دیدگاه‌ها