کد خبر : 1573328 | 12 آذر 1397 ساعت 17:32 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

فخرالدینی – عالیشاه؛ درگیری و گل دربی

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در استادیوم آزادی تقابل‌های ویژه‌ای در پی خواهد داشت که شاید یکی از آنها را بتوان به جدال امید عالیشاه و میلاد فخرالدینی مرتبط دانست.

فخرالدینی – عالیشاه؛ درگیری و گل دربی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از برد شیرین در تبریز مقابل ماشین سازی اکنون در استادیوم آزادی امیدوار به کسب سه امتیاز خانگی است تا خود را به صدر جدول در آستانه نیم فصل نزدیک‌تر کند.


پرسپولیس و ذوب آهن یکی از جذاب‌ترین جدال‌های این هفته محسوب می‌شود که تقابل‌های ویژه‌ای در این ارتباط شکل خواهد گرفت. یکی از آنها را می‌توان به جدال میلاد فخرالدینی، مدافع راست ذوب آهن و امید عالیشاه، وینگر چپ پرسپولیس دانست. این دو بازیکن پیش از این سابقه یک درگیری ویژه را در استادیوم آزادی شکل داده‌اند و به نظر می‌رسد در بازی فردا نیز شاهد جدال جذابی از سوی دو بازیکن باشیم.
عالیشاه طی هفته‌های اخیر بازگشت فوق العاده‌ای به ترکیب تیمش داشته و توانسته اکنون با چهار پاس گل یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش محسوب شود که در جدال با ماشین سازی نیز با ارسال دیدنی‌اش زمینه ساز گل سه امتیازی شجاع خلیل زاده شد.

 

1360128


فخرالدینی زمانی که در استقلال حضور داشت و در دربی منجر به شکست 2 بر 1 تیمش درگیری فیزیکی و لفظی تندی با امید عالیشاه داشت که در ادامه این بازیکن موفق شد با گل سه امتیازی خود پاسخ این اتفاق را بدهد. البته عالیشاه با توجه به کارت زردی که در این درگیری دریافت کرده بود و بعد از آن شادی گلش که با بیرون آوردن پیراهن همراه شد از زمین بازی اخراج شد. باید دید در بازی فردا تقابل دو بازیکن با برتری کدام بازیکن همراه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها