کد خبر : 1573331 | 12 آذر 1397 ساعت 17:38 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

خریداری با 13 دلار مانده حساب

گزارش: مدعیان دروغین خرید استقلال بزرگ !

بعد از صحبت های وزیر ورزش و جوانان در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از هم اکنون گمانه زنی ها در مورد خریداران احتمالی دو باشگاه آغاز شده است.

گزارش: مدعیان دروغین خرید استقلال بزرگ !

به گزارش "ورزش سه"، بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از مدت ها پیش مطرح شده است اما هر بار به دلایلی این اقدام بزرگ عملی نشده است اما با این حال این بار مسعود سلطانی فر بحث واگذاری دو باشگاه را جدی تر از قبل مطرح کرده است تا حالا گمانه زنی های زیادی در این باره مطرح شود.


اما در اتفاقی عجیب در بین گزینه های خرید استقلال بزرگ نام یک فرد بیشتر از بقیه مطرح شده است، فردی که در ایران زندگی نمی کند و البته در این بین بارها اخباری در مورد تمایلش به کمک های مالی به باشگاه استقلال در کانون های هواداری این باشگاه در فضای مجازی مطرح شده است ولی فقط در حد حرف و شایعه باقی مانده است.


اولین باری که نام این فرد برای کمک به استقلال مطرح شد، مربوط به نقل و انتقالات تابستانی می شود، جایی که مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با سرور جپاروف و تیام نیاز مبرم به دلار داشتند و در آن زمان باشگاه توان مالی پرداخت پول مورد نیاز آنها را نداشت.


در آن زمان این فرد اعلام آمادگی کرد که حاضر است پول پیش پرداخت جپاروف و تیام را بدهد و البته مدیران وقت باشگاه هم حاضر شدند این کمک را به صورت مقطعی از این فرد قبول کنند؛ جپاروف برای تمدید قرارداد شرط کرده بود که 130 هزار دلار از طلب باقی مانده اش را می خواهد اما این فرد در اقدامی عجیب تنها 13 دلار به حساب او واریز کرد تا اینطور به نظر برسد که او تنها برای مطرح شدن نامش در رسانه ها دست به چنین اقدامی زده است.


واریز شدن 13 دلار به حساب جپاروف باعث شد هم او و هم تیام اعتمادشان را به باشگاه استقلال از دست بدهند و در نهایت هر 2 بازیکن بعد از 3 روز سرگردانی در ترکیه راه خود را جدا کردند و با تیم های دیگر قرارداد امضا کردند.


حالا بعد از گذشت حدود 6 ماه از این اتفاق ها دوباره نام این فرد مطرح شده است و این بار کانون های هواداری استقلال در فضای مجازی نام این فرد را برای خرید باشگاه سر زبان ها انداخته اند در حالی که بسیار بعید است این فرد توان مالی خرید آبی ها را داشته باشد .

دیدگاه‌ها