کد خبر : 1573468 | 13 آذر 1397 ساعت 10:56 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبختی مامیچ با مثلث ویرانگر بنفش ها

تاخت و تاز رقیب استقلال در لیگ امارات

هفته دوازدهم لیگ امارات با تاخت و تازهای رقیب استقلال توام شد تا صدر جدول بار دیگر در اختیار بنفش ها قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب اول از رقابت های هفته دوازدهم لیگ امارات با برتری پرگل العین مقابل الوصل نگون بخت توام شد تا صدر جدول بعد از مدت ها بار دیگر به زوران مامیچ و شاگردانش تعلق بگیرد. مربی کروات که برای سومین فصل متوالی هدایت العین را در اختیار دارد با مثلث ویرانگر خط حمله خود در مسیر خوشبختی قرار گرفت تا با روحیه ای بالا آماده ورود به جام باشگاه های جهان شود.


یکی از رقیبان سرسخت استقلال در گروه مرگ آسیا شب گذشته در شرایطی که در دبی مهمان الوصل بود موفق شد با درخشش مثلث مارکوس برگ سوئدی، کایو برزیلی و حسین شهاته مصری با نتیجه 3-1 از سد الوصل عبور کرد تا با رسیدن به امتیاز 28 به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به الشارجه دوباره یکه تاز رقابت ها لقب بگیرد.

 

1360333


زوران مامیچ در پایان این بازی با ابراز شادمانی از این برد قاطعانه مدعی شد بازیکنانش هر هفته به نسبت هفته قبل نمایشی بهتر و باانگیزه تر ارائه می دهند تا برای جام باشگاه های جهان همین طور فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا آمادگی خود را به رخ بکشند. العینی ها در این بازی از خرید جدید خود در فهرست نفرات شان بهره نبردند تا مهاجم ملی پوش اهل مالی از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی های جدید خود باشد.


العین در کنار الدحیل قطر و الهلال عربستان سه حریف استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا هستند که با رسیدن این تیم به صدر جدول امارات حالا هر سه حریف به عنوان تیم های صدرنشین کشورهای خود مقابل وینفرد شفر صف آرایی خواهند کرد تا مدعی اول قهرمانی این سه کشور صاحب نام در فوتبال حاشیه خلیج فارس باشند.

 

1360334

 

1360335

دیدگاه‌ها