کد خبر : 1573489 | 13 آذر 1397 ساعت 14:55 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: کدام مهاجم دنیا خودخواه نیست؟

لوئیس سوارز سال 2014 از لیورپول به بارسلونا پیوست و پس از شروعی نه چندان خوب، به تدریج توانست ارزش هایش را به اثبات برساند.

سوارز: کدام مهاجم دنیا خودخواه نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، سوارز اولین بازی خود برای بارسا را اکتبر 2014 برابر رئال انجام داد و یک پاس گل داد. او چند هفته نتوانست موفق به گلزنی شود ولی از وقتی شروع به گلزنی کرد، توقف ناپذیر به نظر می رسد. ستاره اروگوئه ای یک فصل نیز موفق به کسب عنوان آقای گلی در لالیگا و فتح کفش طلا با پیراهن بارسا شده است.

 

 

1186976

 

 

سوارز در مصاحبه با وبسایت "اوترو" گفت:« پیدا کردن مهاجمی که خودخواه نباشد، دشوار است. کدام مهاجم دنیا خودخواه نیست؟ با این حال واقعیت این است که هر مهاجمی باید به فکر هم تیمی هایش نیز باشد و بیش از خودش به منافع تیم فکر کند و بداند اینکه در زمین چه چیزی در حال رخ دادن است.

مهاجم باید بالاتر از خودخواهی به این فکر کند که هم تیمی هایش به چه چیز نیاز دارند. باید برای هم تیمی هایت ، تلاش و دوندگی ای که در زمین انجام می دهند، ارزش قائل باشی.»

 

سوارز در مورد وفق دادن خودش با شرایط بارسا گفت:« وقتی به بارسلونا پیوستم، می دانستم که باید کنار مسی و نیمار، دو بازیکن برتر دنیا بازی کنم.  از خودم می پرسیدم که کجا باید بازی کنم؟ با تلاش، جنگندگی، دویدن های بسیار و جست و جوی فضا های خالی توانستم با مسی و نیمار خودم را وفق دهم و هماهنگ شویم. تنها مساله زمان و هوشمندی در این قضیه مطرح بود.»

 

دیدگاه‌ها