کد خبر : 1573497 | 13 آذر 1397 ساعت 12:27 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

کافو به نیمار: به بارسلونا برنگرد

کافو اسطوره‌ی فوتبال برزیل به نیمار هشدار داد که باشگاه PSG را ترک نکرده و به بارسلونا برنگردد.

کافو به نیمار: به بارسلونا برنگرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه از چندی پیش بارسلونا، باشگاه سابق نیمار به جذب دوباره‌ی این ابرستاره‌ی برزیلی ابراز تمایل کرده، کافو یکی از اسطوره‌های فوتبال برزیل به نیمار هشدار داد که جدا شدن او از پاری سن ژرمن و پیوستن دوباره‌اش به بارسا برای او اشتباه خواهد بود.

 

 

نیمار تابستان 2017 با قراردادی حیرت‌انگیز از بارسا به PSG پیوست و با ثبت رقم قرارداد 198 میلیون پوندی رکورد گران‌ترین نقل و انتقالات دنیای فوتبال را شکست. اما بلافاصله بعد از انتقال نیمار به لو شامپیونا، بارسلونا ظاهراً از واگذاری او پشیمان شده بود چرا که اندکی بعد از پیوستن نیمار به PSG خبرهای مربوط به تمایل بارسلونا برای جذب دوباره‌ی ابرستاره‌ی برزیلی در رسانه‌ها منتشر شد. نیمار در چهار سال حضور در بارسلونا دوران بسیار موفقی را در نوکمپ پشت سر گذاشت و در 186 بازی برای بارسا 105 گل به ثمر رساند.

 

1360374

 

 

اما ملی‌پوش سابق برزیلی و اسطوره‌ی فوتبال این کشور کافو که در سال 2002 جام جهانی را بالای سر برده به نیمار نسبت به بازگشت به بارسلونا هشدار داد. کافو در پاسخ به این پرسش که آیا نیمار باید به بارسا برگردد گفت:" نه، من اینطور فکر نمی‌کنم. نیمار فرصت‌های زیادی دارد. او در بارسلونا موفقیت‌های زیادی به دست آورده. او در نهایت به جایی رسید که تصمیم گرفت به باشگاه دیگری منتقل شود و به مصاف چالش‌های جدید برود".

 

1360375

 

کافو در ادامه گفت:" نیمار این روزها در PSG شرایط خوبی دارد. به نظر من نیمار کارهای ناتمام زیادی در تیم پاریسی دارد و بنابراین باید در پاری سن ژرمن بماند".

 

نیمار که در سال 2015 با بارسلونا فاتح چمپیونزلیگ شده، می‌خواهد این افتخار را با پیراهن پاری سن ژرمن هم تکرار کند.

 

دیدگاه‌ها