کد خبر : 1573510 | 13 آذر 1397 ساعت 12:53 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

فینال نساجی را می بریم

باتیستا: پیکان مثل استقلال و پرسپولیس است

پیکان برای بازگشت به لیگ برتر باید در هفته آخر مسابقات نساجی مازندران را در تهران شکست بدهد.

باتیستا: پیکان مثل استقلال و پرسپولیس است

به گزارش" ورزش سه" تیم پیکان در 5 هفته اخیر رنگ برد را ندیده و همین تیم را با چالش رسیدن به برد روبرو کرده است. مگنو باتیستا هافبک دفاعی برزیلی پیکان امسال یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است هرچند این تیم در بازی های اخیرش گل های عجیبی را خورده است. پیکان که از نظر بازی دفاعی در هفته های ابتدایی خوب کار می کرد در این هفته ها بر اثر اشتباهات کشنده در ساختار تدافعی شکست خورد. مگنوباتیستا که برای تمرین امروز پیکان آماده می شد درباره شرایط پیکان گفت:« پیکان تیم بسیار خوبی است و این را روز پنجشنبه و در بازی با نساجی به تماشاگران فوتبال نشان می دهیم.» او که فارسی را خوب و با لهجه ای فوق العاده شیرین صحبت می کند گفت:« ما این هفته خوب بازی نکردیم اما در مسابقات این فصل یکی از تیم های خوب هستیم. تیم خوب و بازیکنان خوبی داریم و انشالله پنجشنبه در بازی با نساجی یک نتیجه خیلی خوب می گیریم.»


او افزود:« بازی با نساجی مهمترین بازی فصل برای ما است و یک مسابقه فینال است. ما در این هفته تمرینات خیلی خوبی انجام داده ایم و بازهم خوب تمرین می کنیم تا پنجشنبه بتوانیم بازی مهم نساجی را ببریم.»


باتیستا درباره باخت های  پیکان در بازی های قبلی گفت:«ما در بازی برابر نفت مسجد سلیمان قشنگ فوتبال بازی کردیم اما گل بدی خوردیم. ما در سه تا بازی گل های بدی خوردیم و در حالی که می توانستیم ببریم ، بازی ها را باختیم.»  او با اشاره به وحید شیخ ویسی دروازه بان پیکان هم گفت:« وحید شیخ ویسی بازیکن بزرگ و با تجربه ای است اما فوتبال اینجوری است و حالا برای وحید اینجوری شد. او امسال خیلی برای پیکان بازی های خوبی انجام داده و یکی از بهترین بازیکنان تیم است.»


هافبک پیکان با اشاره به اهمیت بازی روز پنجشنبه برای نساجی گفت:« این بازی خیلی مهم است و بازی آخر نیم فصل است. اگر این بازی را ببریم آن وقت استرس تمام می شود و ما دوباره به لیگ برتر برمی گردیم. اگر نساجی را ببریم نیم فصل اول را خوب تمام کردیم.»


مگنو در این ارتباط که چقدر خودش را به عنوان یک هافبک دفاعی و بازیکنی مهم در ساختارتدافعی تیمش روی گل های خورده مقصر می داند گفت:« به نظر من در این پنج بازی که باختیم همه تیم مقصر هستند. ما دفاع خوبی داریم اما همه تیم روی گل های خورده تقصیر داشتند.»


او همچنین درباره بازی پنجشنبه اضافه کرد:« من بازی های نساجی را دیدم، هم بازی مقابل سپیدرود و هم بازی های قبلی آن ها را دیدم. آن ها تیم خیلی خوبی هستند و بازی خیلی سخت است اما پیکان این بازی را می خواهد ببرد. این بازی فینال است و باید ببریم.» هافبک برزیلی پیکان در آخر گفت:« من در تیم های ایرانی دیگر هم بودم، آن ها هم خوب بودند اما پیکان یک تیم و باشگاه حرفه ای است. یک باشگاه بزرگ است مثل استقلال و پرسپولیس که مربی عالی دارد. »

 

دیدگاه‌ها