کد خبر : 1573511 | 13 آذر 1397 ساعت 12:45 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولی هوینس: وقتی دروغگو خطابم کردند شوکه شدم

اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ گفت از انتقادهایی که در مجموع عمومی باشگاه او را هدف گرفته بود شوکه شده است.

اولی هوینس: وقتی دروغگو خطابم کردند شوکه شدم

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس ادعاهای مطرح شده درباره‌ی اینکه او کنترل باشگاه را از دست داده است را رد کرد و گفت از موج انتقادها به او در جریان مجمع عمومی باشگاه شوکه شده است. هوینس در آن مراسم به خاطر مسائل مختلفی از قبیل تعلیق بلیط اختصاصی پل برایتنر، کاپیتان افتخاری باشگاه، منصوب کردن صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی باشگاه و نحوه‌ی رفتار با نیکو کوواچ، سیاست باشگاه در فصل نقل  و انتقالات و روابط باشگاه بایرن با قطر هدف انتقادهای تند و بی‌سابقه‌ی اعضا قرار گرفت.

 

هوینس در زمان برگزاری مجمع وقتی پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادها پاسخ دهد با شعارهای "دروغگو، دروغگو" مواجه شد. اتفاقی که او در دوران 40 ساله‌ی حضورش در بایرن مونیخ هرگز تجربه نکرده بود.

 

هوینس اما بعد از پایان مجمع عمومی درباره‌ی اتفاقات آن روز گفت:" بخش کوچکی از اعضا سعی کردند اعتبار من به عنوان مدیر و رئیس باشگاه را زیر سوال ببرند. صادقانه باید بگویم که از دیدن آن شرایط شوکه شده بودم. بله واقعاً غافلگیر شده بودم و خیلی خوشحالم که توانستم با آرامش واکنش نشان بدهم".

 

1359282

اعتراض به هوینس در مجمع عمومی باشگاه بایرن مونیخ

 

هوینس در ادامه گفت:" من هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. امیدوارم اوضاع بایرن دوباره تغییر کند چون اگر این اتفاق نیفتاد این باشگاه دیگر بایرن مونیخی که من می‌شناسم نخواهد بود. همه باید بدانند که این چیزی نیست که من بپذیرم و با آن کنار بیایم".

 

 

اولی هوینس تا نوامبر 2019 به ریاست بایرن مونیخ انتخاب شده و تا کنون اعلام نکرده که آیا برای انتخاب دوباره نامزد خواهد شد یا نه. اما رومینیگه نایب‌رئیس باشگاه تا سال 2019 با بایرن قرارداد دارد و از هم اکنون به او پیشنهاد شده که دو سال دیگر قرارداد خود را تمدید کند. هوینس اعلام کرده که بعد از مشورت با همسرش و اولیور کان که به احتمال زیاد جایگزین او خواهد شد درباره‌ی آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها