کد خبر : 1573584 | 13 آذر 1397 ساعت 16:44 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک امید به کمک کمال و شجاع؛

عالیشاه، بازهم آقای پاس گل لیگ

سانتر زیبای امید عالیشاه بازهم ضربه با سر شجاع خلیل زاده همراه و تبدیل به گل شد تا امید عالیشاه به صدر جدول بیشترین تعداد پاس گل لیگ برسد.

عالیشاه، بازهم آقای پاس گل لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 16 بازی پرسپولیس و ذوب آهن، امید عالیشاه ازروی نقطه کرنر توپ به تیر دوم فرستاد و شجاع خلیل زاده باضربه سری دقیق آن را تبدیل به گل کرد تا امیدعالیشاه برای دومین بازی پیاپی، پاس گل  بدهد و همچنین نکته جالب این که پاس هر سه گل آخر پرسپولیس با ضربه سر، توسط امید عالیشاه داده شده است. در بازی با پیکان کمال کامیابی نیا سانتر او را تبدیل به گل کرد، در مقابل ماشین سازی و ذوب آهن نیز شجاع خلیل زاده چنین کاری را انجام داد.

 

از طرف دیگر سانتر زیبای او برای شجاع خلیل زاده، پنجمین پاس گل او را رقم زد و باعث شد عالیشاه بار دیگر به صدر جدول پاس گل های لیگ هجدهم برسد. او پیش تر در بازی با ماشین سازی، پیکان، صنعت نفت و سایپا نیز با پاس هایش هم تیمی ها را در موقعیت گلزنی قرار داده بود.

 

او اکنون در کنار محمد کریمی هافبک سپاهان آقای پاس گل لیگ می باشد و امیدوار است با حفظ این روند، همچون لیگ پانزدهم این عنوان را به دست بیاورد. فصل گذشته نیز محسن مسلمان از پرسپولیس با ۱۰ پاس گل آقای پاس گل لیگ شد.

 

عالیشاه در این فصل فراز و فرودهای بسیاری داشته اما حالا به نظر می‌رسد در آستانه نقل و انتقالات زمستانی به مرز آمادگی رسیده و این موضوع باتوجه به اضافه شدن سروش و ترابی، ترافیک خط هافبک پرسپولیس را بیشتر کرده و رقابت برای قرارگیری در ترکیب اصلی را به بیشترین حد خواهد رساند.

دیدگاه‌ها