کد خبر : 1573613 | 13 آذر 1397 ساعت 18:26 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر تصمیم وزارت ورزش درباره خودم هستم

گرشاسبی: مذاکره با پورعلی‌گنجی و بقیه شایعه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هنوز با هیچ بازیکنی برای نیم فصل دوم وارد مذاکره نشده است.

گرشاسبی: مذاکره با پورعلی‌گنجی و بقیه شایعه است

به گزارش "ورزش سه" حمیدرضا گرشاسبی در پایان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن درباره برد سرخ‌پوشان عنوان کرد:‌‌ خوشحالیم که پیروز شدیم. تعداد زیادی مصدوم داریم و بچه ها عضلات شان خسته است. آنها له شدند. انشاالله این چند بازی آخر تا نیم فصل هم تمام شود و محرومیت نقل و انتقالاتی پایان پذیرد. واقعا نمی‌دانم اسم این محرومیت را چه بگذارم. انشاالله از سر پرسپولیس بگذرد و بازیکنان جدید به تیم بپیوندند.


وی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس بیان کرد: با برانکو نشست هایی داشتیم و اگر تیم به غیر از آن 4 بازیکن  جدید نیاز به تقویت داشته باشد عمل می‌کنیم.


مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیتش در این باشگاه با توجه به قانون بازنشستگی تاکید کرد: این را من نمی توانم پاسخ بدهم و باید وزارت ورزش و جوانان پاسخگو باشد. من قول دادم بار را از روی دوشم نیاندازم و فعلا هستم. مگر اینکه کسی معرفی شود تا بتوانیم بار را تحویلش بدهیم. در غیر اینصورت در خدمت هواداران و پرسپولیس هستیم. به هر حال هر تصمیمی بگیرند در خدمت عزیزان هستیم.


گرشاسبی درباره جذب بازیکنانی مثل پورعلی گنجی و ... گفت: هیچ کدام از اسامی واقعیت ندارد. این ها شایعه است مگر اینکه با برانکو به جمع‌بندی برسیم. اینکه ما نام بازیکنی را بیاوریم، اخلاقی و حرفه‌ای نیست.

دیدگاه‌ها