کد خبر : 1573617 | 13 آذر 1397 ساعت 18:31 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری‌زاده: کارت زرد برای کمال نیاز نبود

سیدعلی، کم اشتباه در بازی پرسپولیس - ذوب

سعید مظفری زاده گفت: در دقیقه 40 علی علیپور تعادل خود را در محوطه جریمه ذوب آهن از دست داد و طبق آنچه ما دیدیم، خطایی در این صحنه دیده نشد.

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی هر دو تیم اعتراض زیادی به قضاوت سیدمهدی سیدعلی داشتند. حتی برانکو در پایان نیمه اول با خشمگینانه ترین حالت به سیدعلی واکنش نشان داد و دیگر بازیکنان پرسپولیس هم اعتراض خود را به این داور نمایان کردند. حال سعید مظفری زاده نظر خود درباره داوری این مسابقه را به "ورزش سه" اعلام کرده که نشان می دهد سید علی اشتباه بزرگ در این بازی مرتکب نشده است:

 

* دقیقه 27 واکنش گادوین منشا به برخورد بازیکن ذوب آهن می توانست به عنوان یک رفتار غیرورزشی یک کارت زرد برای او به همراه داشته باشد.

 

* در دقیقه 34 با خطای هند مشهود خود مانع از شکل گیری یک ضد حمله برای پرسپولیس شد که این حرکت هم می توانست به عنوان یک حرکت غیرورزشی با کارت زرد جریمه شود.

 

 

* در دقیقه 40 علی علیپور تعادل خود را در محوطه جریمه ذوب آهن از دست داد، تصاویر تلویزیونی خیلی واضح نبود ولی آن چیزی که ما دیدیم، خطایی در این صحنه دیده نشد، البته علی علیپور در پایان نیمه اول به واسطه همین اتفاق به داور معترض شد و اعتراض غیر حرفه ای علیپور باعث شد داور او را با کارت زرد جریمه کند.

 

* در دقیقه 42 هرچند که سیدعلی در اعلام خطای عالیشاه دچار اشتباه شد اما اعتراض های زیاد این بازیکن به تصمیم داور باعث شد که داور عالیشاه را با کارت زرد خود جریمه کند.

 

* در دقیقه 55 شبیه سازی فخرالدینی در محوطه جریمه پرپسولیس را به درستی تشخیص داد و این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

 

* در دقیقه 63 برخورد پای کمال کامیابی نیا با بدن حبیب زاده به طور اتفاقی و ناخواسته بود و نیازی به استفاده از کارت زرد نبود.

 

* در دقیقه 87 فخرالدینی یک بار دیگر با خطایی که انجام داد مانع از ادامه حمله تیم پرسپولیس شد که سیدعلی به درستی در این صحنه دست به جیب شد و این بازیکن را با کارت زرد دوم جریمه و او را از زمین اخراج کرد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها