کد خبر : 1573619 | 13 آذر 1397 ساعت 18:39 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

دو نیمه متفاوت سرخ‌ها مقابل ذوب‌آهن

شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل ذوب آهن دو نیمه متفاوت داشتند که البته بخشی از آن به تفکرات برانکو ایوانکوویچ بازمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار معوقه هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر ذوب آهن قرار گرفت و در پایان موفق شد با یک گل برابر این تیم به برتری برسد.


با توجه به اینکه سپاهان و پدیده شرایط خوبی در مسابقات این فصل لیگ دارند، برانکو برای عقب نماندن از قافله مدعیان قهرمانی باید مقابل ذوب آهن سه امتیاز را کسب کند و به همین دلیل هم بود که سرخپوشان در نیمه اول بازی را تهاجمی آغاز کردند و شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند که البته فقط یک بار روی ارسال کرنری که توسط عالیشاه به تیرک دوم فرستاده شد، با ضربه سر شجاع خلیل زاده به گل دست یافتند.


با شروع نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و این شاگردان منصوریان بودند که بیشتر صاحب توپ و میدان شدند و به نظر می رسید، برانکو بازی محافظه کارانه تری از شاگردانش طلب کرده است. نتیجه این شد که پرسپولیس دل به ضدحملات بسته بود که اگر در این بخش بازیکنان این تیم با دقت بودند، می توانستند حداقل یک گل دیگر ثبت کنند.


این استراتژی سرخ ها، در صحبت های پس از بازی منصوریان هم نمود داشت و او معتقد بود که خستگی سبب شده تا پرسپولیس در نیمه دوم عقب بنشیند و اگر آنها دقت بیشتری در ضربات نهایی داشتند، می توانستند برنده با نتیجه بهتری از زمین مسابقه خارج شوند.

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها