کد خبر : 1573627 | 13 آذر 1397 ساعت 19:01 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

دومین آزمون موفق جانشین ماهینی در پرسپولیس

آدام همتی در دومین مسابقه که به عنوان مدافع راست ایفای نقش کرد توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد و به نوعی جانشین خلف ماهینی باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  پارگی رباط زانوی ماهینی و مصدومیت سیامک نعمتی از ناحیه پا باعث شد در دو دیدار اخیر آدام همتی جوان به عنوان مدافع راست توسط برانکو مورد استفاده قرار گیرد و عملکرد نسبتا خوبی را از خود به جا بگذارد.


او در بازی برابر ماشین‌سازی تبریز برای اولین بار در پست جدید مورد استفاده قرار گرفت و با توجه به اینکه در این فضا قرار نداشت، در نیمه اول فرصت‌هایی را در اختیار بازیکن میزبان قرار داد که با تجربه شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی خنثی شد.


اما این بازیکن جوان در بازی امروز برابر ذوب‌آهن با تجربه تر عمل کرد. به طوری که شعاع حرکتی او محدود شد و در موقعیت نفر به نفر با ماریون سیلوا قرار گرفت و اجازه خودنمایی به این وینگر خطرناک برزیلی را نداد.


حالا او آماده دیدار با سپاهان اصفهان می‌شود. فینال نیم فصل اول لیگ هجدهم که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نقش جهان برگزار و برنده عنوان قهرمانی نیم فصل را به احتمال فراوان کسب می‌کند. به همین دلیل همتی باید تحمل هرگونه فشار به خصوص از کناره‌ها را داشته باشد؛ تاکتیکی که توسط تیم‌های تحت هدایت قلعه نویی به خوبی اجرا شده و بازیکنانش آن را به نحو احسنت یاد گرفته‌اند.

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها