کد خبر : 1573631 | 13 آذر 1397 ساعت 19:06 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

با دریافت دومین کارت قرمز

فخرالدینی مقابل پرسپولیس دبل کرد (عکس)

مدافع راست فعلی تیم ذوب آهن اصفهان در جریان دیدار امروز تیمش برابر پرسپولیس از زمین اخراج شد تا برای دومین بار و با دو تیم مختلف این اتفاق را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش، دیدار عقب افتاده دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در نهایت این تیم میزبان بود که موفق به کسب پیروزی شد. این بازی علاوه بر ثبت یک شکست، تلفاتی هم در کارنامه ذوبی ها ثبت کرد که یکی از آنها اخراج مدافع راست این تیم در میانه های نیمه دوم بود.


میلاد فخرالدینی که در این دیدار نیز همانند بازی های قبل از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت تا با استفاده از سرعت بالای خود دروازه پرسپولیسی ها را با خطر روبرو کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که یکی از نفوذهای این بازیکن در نهایت موجبات اخراج او را از زمین فراهم کرد.

 

 

فخرالدینی ابتدا در دقیقه 52 و با گذر از مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم به زمین افتاد اما داور نه تنها اعلام پنالتی نداشت که به دلیل تمارض کارت زرد اول را به وی نشان داد. دقایقی بعد و در دقیقه 87 فخرالدینی به دلیل یک خطا روی بازیکن پرسپولیس دومین کارت زرد خود را از سیدمهدی سیدعلی دریافت کرد تا در حالی که سه دقیقه تا پایان نیمه اول باقی مانده بود او مجبور به ترک میدان شود.


این اتفاق در حالی برای فخرالدینی افتاد که در کارنامه او یک اخراج دیگر نیز برابر پرسپولیس به ثبت رسیده است آن هم در دربی بزرگ پایتخت! در دقیقه 78 دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ چهاردهم، حرکت فخرالدینی در هل دادن عالیشاه عصبانیت این بازیکن را در پی داشت و در نهایت درگیری در آخرین دقایق بازی باعث شد تا داور میدان پس از رساندن خود به محل درگیری دست به جیب شود و مدافع راست وقت استقلالی ها را از زمین اخراج کند.

 

1360525

 

1360524


با این حساب فخرالدینی در دیدار برابر پرسپولیس توانست برای دومین بار از زمین اخراج شود و با این حساب برابر سرخ ها، با دو پیراهن آبی و سبز دبل کند.

دیدگاه‌ها