کد خبر : 1573640 | 13 آذر 1397 ساعت 19:22 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: موراتا فقط نیاز به تداوم دارد

مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است ولورهمپتون در بازی های اخیر بدشانس بوده است.

ساری: موراتا فقط نیاز به تداوم دارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در لیگ برتر به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت و مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار به تشریح شرایط تیم و بازیکنانش پرداخت.

 

دیدار برابر ولورهمپتون: "من انتظار یک مسابقه بسیار دشوار را دارم چون حریف ما تیمی بسیار فنی بوده و از بازیکنان با تکنیک زیادی بهره می برد. ولورهمپتون در دو بازی اخیر بدشانس بوده اما بازی کردن برابر آنها بسیار دشوار است."

 

1349209

 

شرایط مارکوس آلونسو: در بازی قبل آلونسو کمی از ناحیه کمر مشکل داشت و به همین دلیل نتوانست خیلی خوب بازی کند اما حالا ما باید از واکنش او در تمرینات و نظر کادر پزشکی در مورد بازی دادن به آلونسو آگاه شویم."

 

افت آلوارو موراتا: "من دقیقا از خواسته های موراتا آگاه هستم اما قادر به انجام همه کاری نیستم. موراتا در ماه گذشته به خوبی بازی کرد و گل های زیادی به ثمر رساند و من فکر می کنم او فقط نیاز به تداوم دارد. موراتا تنها 25 سال دارد و گرچه امکان تغییر هم وجود دارد اما شخصیت وی اینگونه است و او تنها باید آرامش خود را حفظ کند. موراتا در آخرین بازی ما چند موقعیت از دست داد زیرا بیش از حد وسواس گلزنی داشت."

 

اخبار جدایی فابرگاس: "من خواهان ماندن او هستم زیرا یافتن هافبکی با این تکنیک و کیفیت دشوار است."

دیدگاه‌ها