کد خبر : 1573641 | 13 آذر 1397 ساعت 19:30 | 86.2K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو در آرزوی عبور از افشین قطبی (عکس)

سرخپوشان پایتخت با حفظ شکست ناپذیری در بازی با سپاهان و پارس، از رکورد پرسپولیسِ قطبی عبور خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هیچگاه یک نیم فصل بدون باخت را در لیگ برتر سپری نکرده است. آن ها در لیگ هفتم با افشین قطبی 16 بازی شکست نخوردند اما در آخرین بازی نیم فصل و در مقابل تیم سپاهان با نتیجه 2-1 مغلوب شدند تا نتوانند رکوردی جاودانه را از خود بر جای بگذارند.

 

پرسپولیسِ برانکو در این سال ها طلسم های مختلفی را شکسته و رکورد های بزرگی را به وجود آورده اما هنوز نتوانسته در نیم فصل اول رقابت ها بدون شکست باقی بماند. آن ها لیگ پانزدهم را که با شکست های متوالی آغاز کردند، در لیگ شانزدهم در هفته چهاردهم مغلوب ذوب آهن شدند، در لیگ هفدهم هفته ششم به پیکان باختند اما این بار امیدوارند با حفظ شکست ناپذیری در مقابل تیم های زردپوش، عدد صفر مقابل باخت هایشان را تا آخر نیم فصل حفظ کنند.

 

عبور از رکورد افشین قطبی، فارغ از رکورد بر جای گذاشته، مزیت های دیگری هم برای پرسپولیس خواهد داشت. آن ها در چنین وضعیتی قطعا در بین 3 تیم بالایی جدول خواهند ماند و به عبارتی دوران محرومیت از نقل و انتقالات و کمبود مهره، به بهترین شکل برایشان خاتمه خواهد یافت.

 

 

پرسپولیس تا همین جای فصل با 27 امتیاز از 13 بازی، میانگین بیشتر از 2 امتیاز در هر بازی را کسب کرده و فرصت این را دارد که با کسب پیروزی مقابل سپاهان به صدر جدول هم برسد.

 

البته نباید فراموش کرد که در لیگ هفتم جدول 18 تیمی بود و هر تیم در نیم فصل 17 بازی را انجام می داد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها