کد خبر : 1573658 | 13 آذر 1397 ساعت 21:12 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

گرد و خاک دوباره مورینیو؛ وارد بازی شما نمی‌شوم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد یک کنفرانس مطبوعاتی پرحاشیه دیگر را سپری کرد.

گرد و خاک دوباره مورینیو؛ وارد بازی شما نمی‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، امروز مصاحبه ای از مورینیو با یک رسانه برزیلی منتشر شد که وی گفته بود قرار گرفتن در بین 4 تیم بالای جدول برای ما چیزی شبیه به یک معجزه است اما حالا این سرمربی پرتغالی در پاسخ به سوالات خبرنگاران باز هم با لحن منحصر به فرد خودش جواب داده است.

 

مورینیو گفت: "من چنین چیزی نگفتم و ما برای رسیدن به جمع چهار تیم هشت یا نه امتیاز می خواهیم که غیرممکن نیست. شما می توانید بروید مصاحبه من را تماشا کرده و دقیقا متوجه شوید من چه چیزی گفته ام اما من هرگز وارد این بازی ها نخواهم شد.

 

1360547

 

شما من را در کنفرانس های مطبوعاتی و مصاحبه ها می بینید و می دانید دقیقا من چه چیزی گفته ام پس می توانید آن را دوباره تماشا کنید و مطمئن باشید من وارد چنین بازی هایی نمی شوم. هفته قبل گفتم می خواهیم تا پایان دسامبر به جمع 4 تیم بالای جدول برسیم اما هنوز هم معتقدم برای رسیدن به این هدف نیاز به معجزه نیست."

 

مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا شما پوگبا را ویروس خطاب کرده اید نیز گفت: "اگر صحبت های چند دقیقه اخیر من را شنیده باشید متوجه می شوید که من تن به بازی دلخواه شما نخواهم داد."

 

مورینیو در مورد دیدار برابر آرسنال هم گفت: "این تیم با فصل قبل متفاوت است اما من تجزیه و تحلیل خودم را دارم و آن را نیز برای خودم نگه خواهم داشت. ما قرار است با یک تیم آماده که در مقطع خوب و بدون برنامه فشرده قرار دارد روبرو شویم که کار بسیار دشواری است.

 

1358290

 

آرسنال در لیگ اروپا حضور دارد و شما در این بازی ها معمولا با تیم دوم وارد زمین می شوید اما شما آن را با لیگ قهرمانان که ما باید از تمام پتانسیل خود بهره ببریم مقایسه کنید.

 

همچنین شما زمانیکه که در لیگ اروپا بازی می کنید اعتماد به نفس بیشتری دارید زیرا می توانید به راحتی برابر رقبا به پیروزی برسید و این باعث بهبود شرایط شما می شود. پس با توجه به شرایط دشوار برای انتخاب ترکیب و حریف سرسختی که داریم، می دانم که یک مسابقه سخت در انتظار ما خواهد بود."

دیدگاه‌ها