کد خبر : 1573699 | 14 آذر 1397 ساعت 01:26 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار منچسترسیتی در خانه واتفورد

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-1 مقابل واتفورد به پیروزی رسید و فاصله اش با لیورپول را به 5 امتیاز افزایش داد.

پیروزی دشوار منچسترسیتی در خانه واتفورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در ادامه نتایج خوب شان در دیدارهای این فصل، توانستند در خانه واتفورد به سه امتیاز برسند؛ هرچند کار راحتی برای کسب این پیروزی نداشتند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11، اشتباه پریرا، نزدیک بود که به گل اول بازی منجر شود اما واکنش عالی فاستر، مانع گلزنی لروی سانه شد.

6 دقیقه بعد، سیتی بار دیگر در محوطه جریمه واتفورد صاحب موقعیت شد اما این بار وینسنت کمپانی نتوانست از موقعیتی که به دست آورده بود، استفاده کند.

در ادامه این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این واتفورد بود که می توانست در دقیقه 32 به گل برسد ولی واکنش ادرسون، مانع از گلزنی تروی دینی شد.

حملات سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 40، لروی سانه قفل دروازه میزبان را باز کرد. روی ارسال عالی ریاض محرز از سمت راست بود که سانه با یک ضربه هوشمندانه با سینه، دروازه واتفورد را باز کرد.

 

1360589

 

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم سیتی تیم برتر میدان بود اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به سود آبی ها به پایان رسید.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 51 بود که روی پاس عرضی گابریل ژسوس، ریاض محرز با یک شوت پای چپ تماشایی، کار را تمام کرد.

 

1360585

 

در ادامه باز هم این سیتی بود که ابتکار عمل را در دست داشت اما بازیکنان واتفورد هم از هر فرصتی برای ایجاد موقعیت روی دروازه میهمان استفاده می کردند.

در دقیقه 69، سیتی صاحب یک موقعیت خوب یرای گلزنی شد اما گابریل ژسوس نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، تیم میزبان حملات خطرناک تری روی دروازه سیتی داشت و بازیکنان این تیم موقعیت های بهتری ایجاد می کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 85، یکی از گل های خورده را جبران کردند.

روی اشتباه فابین دلف در سمت چپ خط دفاعی سیتی بود که جرارد دلوفئو صاحب موقعیت شد و ارسال او به دهانه دروازه را دوکوره به هر ترتیب ممکن وارد دروازه کرد.

 

1360588

 

1360586

 

دو دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که تروی دینی، گل تساوی را وارد دروازه کند اما ضربه سر او را ادرسون مهار کرد. در نهایت تلاش میزبان برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و بازی با برتری 2-1 سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها