کد خبر : 1573731 | 14 آذر 1397 ساعت 10:29 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

باخت در فینال، بی تاثیر در روحیه سرخ‌ها

تیم پرسپولیس پس از شکست در فینال توانست 3 برد و یک تساوی در مسابقات لیگ برتر کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز گذشته موفق شدند هفتمین پیروزی فصل را کسب کرده و به رده سوم جدول صعود کنند. این پیروزی در حالی رقم خورد که تیم پرسپولیس همچنان لیگ هجدهم را بدون شکست سپری می کند.

 

سرخ ها این فصل در کنار مسابقات داخلی بازی های لیگ قهرمانان آسیا را هم پشت سر گذاشتند و موفق شدند تا دیدار نهایی هم پیش بروند اما آنجا مغلوب کاشیما آنتلرز ژاپن شدند. باخت پرسپولیس برابر کاشیما شکست تلخی برایشان بود و کری خوانی های متعددی را هم از سوی رقبا در بر داشت و بسیاری پیش بینی می کردند تیم پرسپولیس نتواند از فضای سنگین و فشار زیاد حاصل از باخت برابر کاشیما بیرون بیاید.

 

 

اما این چنین نشد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حساس ترین مقطع فصل و برابر بهترین رقبا، نتایج بسیار خوبی را گرفتند. آن ها بلافاصله بعد از کسب مدال نقره آسیا پیکان را شکست دادند و بعد در دیداری فینال گونه با تراکتور به تساوی رسیدند. پیروزی برابر ماشین و ذوب دو تیم سبزپوش ایران نتایج بعدی تیم برانکو ایوانکوویچ بود که آن ها را بار دیگر در قامت یک مدعی معرفی کرد.

 

حالا تیم خسته پرپسولیس که انگیزه بسیاری برای قهرمانی در نیم فصل دارد، به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت و می تواند با کسب 3 امتیاز، همچون دو فصل گذشته شانس قهرمانی در نیم فصل را داشته باشد؛ هرچند که بازی آخر برابر پارس نیز سختی های خاص خود را دارد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها