کد خبر : 1573764 | 14 آذر 1397 ساعت 11:56 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

چشم پنهان منصوریان در استادیوم آزادی (عکس)

علیرضا منصوریان در جریان بازی با پرسپولیس دو سه باری به گوشی تلفن همراه نگاه کرد. گوشی ای که از سوی سرپرست تیم در اختیار او قرار می گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تیم ذوب آهن در جریان بازی با پرسپولیس روی سکوها آنالیزور داشت و او هر از گاهی و در گوشی سرپرست تیم نکاتی را برای انتقال به علیرضا منصوریان پیامک می کرد. و قطعا نوشته های او آنقدر مهم بود که علیرضا منصوریان لحظاتی از بازی را رها کند و پیامک ها را بخواند. شاید هم ارسال های چشم پنهان علیرضا منصوریان برای او در فرمت آنالیز بود و روی واتس آپ یا تلگرام برای سرپرست تیم فرستاده می شد.

 

در نهایت ذوب آهن در یک بازی سخت نتیجه را به پرسپولیس داد. اما علیرضا منصوریان از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی به نظر می رسید و نوید داد که در آینده تیم بهتری را روانه میدان خواهد کرد. علیرضا منصوریان در جریان بازی با پرسپولیس همانند دوران حضور در استقلال کنار خط پر جنب و جوش بود و حرص هم خورد اما تفکرات تاکتیکی او ره به جایی نبرد و ذوب آهن از این بازی امتیازی نگرفت.

 

گفتنی است در جام جهانی 2018 هم شاهد حضور آنالیزورها روی سکوها بودیم اما آنها صحبت های خود را از طریق هدست های رادیویی به دستیاران انتقال می دادند تا از این طریق پیام ها به سرمربی برسد. متاسفانه این تکنولوژی هنوز وارد تیم های فوتبال ما نشده است و اگر مربی در استادیوم چشم پنهان داشته باشد باید پیام های خود را از طریق موبایل به سرمربی انتقال دهد.

 

عکس: نصیر مقدری

 

1360664

دیدگاه‌ها