کد خبر : 1573777 | 14 آذر 1397 ساعت 11:53 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وولورهمپتون - چلسی

امروز چلسی در دیداری دشوار باید در زمین وولورهمپتون به مصاف این تیم برود.

پیش بازی وولورهمپتون - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریزیو ساری، در این فصل عملکرد خوبی داشته اند و تنها 1 شکست در لیگ برتر متحمل شده اند. آنها 9 پیروزی و 4 تساوی کسب کرده و با 31 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته اند. هر چند تیم‌هایی مثل آرسنال و تاتنهام، اختلافشان را با آبی ها بسیار کاهش داده و در فاصله یک امتیازی هستند ولی چلسی نشان داده که تیم بسیار خوبی در این فصل است و می‌تواند تا پایان، برای صدرنشین ها یعنی سیتی و لیورپول مزاحمت ایجاد کند.

 

 

1358940

 

 

چلسی در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست به دست آورده ولی امیدوار است که بتواند در بازی های پیش رو، بهتر از این 6 بازی که بیشترین امتیاز را از دست داده عمل کند.

 

وولورهمپتون در آن سو با 16 امتیاز در رده سیزدهم جدول است. آنها در 6 بازی اخیرشان، 5 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و شرایط خوبی ندارند. با این حال، آنها در خانه همواره تیم سرسخت و جنگنده ای هستند و از همین رو چلسی کار دشواری پیش روی خود می‌بیند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای چلسی و 1 پیروزی برای وولورهمپتون به دست آمده است. جانی به علت مصدومیت و روبن نوس به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. در آن سو، حضور راس بارکلی، ویکتور موزس و مارکوس آلونسو هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1360673

دیدگاه‌ها