کد خبر : 1573786 | 14 آذر 1397 ساعت 12:13 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد: آرسنال با امری تیم قدرتمندی شده

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد معتقد است که آرسنال تحت هدایت اونای امری به یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده است.

راشفورد: آرسنال با امری تیم قدرتمندی شده

شبه گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز میزبان آرسنال در دیداری حساس خواهد بود. توپ‌چی ها در دیدار آخر خود در دربی شمال لندن موفق شدند 4-2 تاتنهام را شکست دهند و با فرمی عالی پا به این دیدار خواهند گذاشت. این دیدار، خاطرات خوبی را برای راشفورد تداعی می‌کند. او اولین گلش در لیگ برتر را مقابل آرسنال در پیروزی 3-2 در فوریه 2016 به ثمر رساند  و حال ستاره انگلیسی به تمجید از امری پرداخت.

 

 

1359778

 

 

او گفت:" برای من این تقابل، یعنی روبرو شدن با آرسنال در الدترافورد، دیدار ویژه ای است. ولی آرسنال فعلی خیلی متفاوت است. آنها فوتبال بهتری نسبت به گذشته بازی می‌کنند، تیمی هجومی تر هستند و به نظرم یکی از قوی ترین تیم‌های لیگ هستند. باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم و بدون توجه به اتفاقات، برای سه امتیاز بجنگیم."

 

راشفورد درباره تقابل با ساوتهمپتون که در آن یونایتد 2 گل دریافت کرد و سپس در نیمه دوم توانست آنها را جبران کند گفت:" از نتیجه راضی نبودیم و به خاطر شروع نه چندان خوب در آن بازی جریمه شدیم.  در نیمه اول خوب موقعیت ایجاد کردیم و توانستیم بهتر و بهتر کار کنیم. ولی نمی‌توان انتظار داشت که بازی را آنطور شروع کرد و 3 امتیاز هم گرفت. باید بهتر کار کنیم."

دیدگاه‌ها