کد خبر : 1573810 | 14 آذر 1397 ساعت 13:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل مشکلاتمان را پیدا می کنیم

جلالی: اخراج سه بازیکن از پیکان صحت ندارد

پیکان برای فرار از بحران نبردن ها باید فردا نساجی قائمشهر را شکست دهد که کاری سخت به حساب می آید.

جلالی:  اخراج سه بازیکن از پیکان صحت ندارد

به گزارش" ورزش سه" رقابت های لیگ برتر فردا با بازی پیکان و نساجی مازندران در هفته پانزدهم پیگیری می شود. مجید جلالی سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید:

 

-ما تمام روزهایی را که الان می گذرانیم را سعی می کنیم صرف آسیب شناسی کرده و به نکات خیلی خوبی هم رسیدیم. در نیم فصل که زمان خوبی برای ما که شرایط بدی داریم وجود دارد و دو ماه تعطیلی می تواند خیلی مفید باشد. البته دو ماه بین فصل منطقی نیست اما برای ما می تواند مفید باشد. ما می توانیم کارمان را از نو بسازیم و انشالله تیم خوبی باشیم و آن چیزی که از تیم می بینم با اطمینان می گویم همه چیز آماده است تا ما از این بازی شرایط را به سمت بهتر شدن تغییر بدهیم.


خوب بودیم و باختیم


ما طبق خیلی بررسی های موشکافانه ای که انجام دادیم و نتایجش را درآوردیم از این 14 بازی بهترین بازی های فصل ما مقابل تراکتور، مقابل پرسپولیس و فولاد و مسجد سلیمان بوده و جالب است که هر چهار بازی را باختیم. دقیقا همین موضوع است که ما در لحظه ، اشتباهات توجیه ناپذیری داریم و شاید تیم زیر فشار زیاد اشتباه می کند. بعضی وقت ها هم بازیکن بی تفاوت می شود، در هر صورت همانطور که گفتم سعی کردیم در کارمان یک مقداری این جنبه ها را در نظر بگیریم و در این هفته خیلی روی این موارد کار کردیم. تیم ما در این هفته خیلی بهتر شده و قطعا هم در آینده بهتر خواهد شد. هرچند نساجی حریف سختی است. تیمی که تازه می آید به لیگ برتر طبیعی است که باید به تیم ثبات بدهید. نساجی در این مسیر حرکت می کند و تیم سخت کوشی هم هست و حتما فردا تیم متفاوتی خواهیم بود. از چیزهای جالبی که در بررسی هایمان به آن ها رسیده ایم در نیم ساعت اول تفاضل گل ما 6- است و 6 گل خورده ایم و 7 گل را در یک ربع آخر خوردیم. هم بد شروع کرده و بد تمام می کنیم. در 45 دقیقه وسط اما آمارهایمان کاملا مثبت است. نیم ساعت اول شش گل را از چه تیمهایی خوردیم؟ از تیم هایی این گل ها را خوردیم که تماشاگر داشته اند.  ما جلوی این تیم ها در شروع نوسان و مشکل داشتیم ولی به خودمان مسلط شدیم و خوب بازی کردیم. در  یک ربع آخر هم مشکلاتی  داریم و به جنبه های ذهنی و روانی احساس نیاز می کنیم و برایشان راه حل پیدا می کنیم.

 

1355971


از شیری تقدیر می کنیم


ما کلا برنامه هایمان را برای نیم فصل دوم تا امشب آماده می کنیم. هم برآوردی از کارمان داریم و یک جزئی وارد یک سری مسایل اصلی مان می شویم و برای این ها راه حل دیده ایم. یک مقدار تزریق انرژی های بهتر و جوان به تیم می تواند کمک کند. درباره مهدی شیری هم باید بگویم او ابتدای فصل از ما جدا شد اما به خاطر شرایط پرسپولیس با ما ماند و جا دارد از او تشکر کنم و حتی امروز طی مراسمی پیراهن باشگاه را به او هدیه خواهیم کرد. مهدی بازیکن خوبی برای ما بود برایش آرزوی موفقیت می کنیم.


کسی را اخراج نکردیم


درباره اینکه می گویند بازیکنانی را اخراج کردیم باید بگویم به هیچ وجه اینگونه نیست. وقتی یک هفته مانده به نیم فصل اخراج معنی ندارد. ما هرکاری می کنیم برای ترمیم تیم است. بازیکنانی داریم که شاید بازی های قبلی خوب نبودند و باید آن ها را جابه جا کنیم. همه بچه ها در نیم فصل عالی بودند و اگر کسی از ما هم جدا شود امیدواریم موفق شوند.

 

درباره عیسی آل کثیر هم باید بگویم که یک چیزهایی در حوزه کار مربیگری هست. یک موقع شما بازیکن  را از روش های مستقیم می توانید به مسیر بیاورید و یک زمانی هم از روش های غیرمستقیم. اینگونه نیست بنشینیم صحبت کنید هر موضوعی حل شود. هر بازیکنی باید مسئولیت دیدگاه ها و نگرش های منفی که در ذهنش هست را بپذیرد و برای رفع آن ها تلاش کند. یک بار هست شما می توانید بنشینید با صحبت متقاعد کنید گاهی از روش های دیگر استفاده می کنید. عیسی بازیکن من است و جوان خیلی خوبی است. باید او را به مدار خودش بیاورم و روش های خودم را دارم. از او راضی هستم، بعضی بازی ها خوب نبوده و از بعضی رفتارهایش راضی نیستیم اما روی هم رفته می دانم نه آدم پیچیده ای است نه آدمی است که آگاهانه بخواهد کاری بکند. بچه با صداقتی است و حتما در آینده نیز بهتر هم خواهد شد.

 

1279653

دیدگاه‌ها