کد خبر : 1573897 | 14 آذر 1397 ساعت 19:16 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

گربه سیاه استقلال به دنبال هشتمین گل با پیراهن قرمز

محمد غلامی، مهاجم تیم سپیدرود رشت تا به اینجا با پیراهن تیم‌های مختلف هشت گل وارد دروازه استقلال تهران کرده و حالا باز هم به دنبال ادامه روند درخشان خود است.

گربه سیاه استقلال به دنبال هشتمین گل با پیراهن قرمز

به گزارش "ورزش‌سه"،  قرمزپوشان شهر باران آخرین بازی نیم فصل اول خود را در ورزشگاه سردار جنگل برابر استقلال تهران پشت سر می‌گذارند و امیدوار هستند اولین برد خود را برابر این تیم پرطرفدار پایتخت به دست آورند.


محمد غلامی تنها بازیکن سپیدرود است که بیشترین زهر را تا به اینجا به استقلال ریخته است. او با پیراهن تیم‌هایی مثل ملوان، داماش، استیل آذین و گل گهر سیرجان هفت گل وارد دروازه استقلال کرده و به دنبال این است هشتمین گل خود را برابر آن‌ها ثبت کند.


غلامی از زمانی که قرارداد خود را با سپیدرود منعقد کرده یکی از شاگردان تاثیرگذار علی کریمی محسوب می‌شود و تا به اینجای لیگ برتر امتیازات زیادی را برای سرخپوشان به ارمغان آورده و باعث صعود آن‌ها در مسابقات جام حذفی و تقابل با پرسپولیس تهران شد.


این مهاجم حالا پس از درخشش مقابل نساجی مازندران و ثبت گل برابر آن‌ها آماده دیدار حساس با استقلال می‌شود و امیدوار است با گلزنی برابر حریف دیرینه به پیروزی بزرگ و شیرین تیمش کمک کند.

دیدگاه‌ها