کد خبر : 1573941 | 15 آذر 1397 ساعت 01:25 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرار مورینیو از شکست در دیدار حیثیتی

یونایتد 2-2 آرسنال: کلکسیون کارت و گل های اتفاقی

دیدار جذاب تیم های منچستریونایتد و آرسنال با تساوی 2-2 به پایان رسید.

یونایتد 2-2 آرسنال: کلکسیون کارت و گل های اتفاقی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی ها که چند روز قبل در دربی لندن، تاتنهام را شکست داده بودند، در دیدار امشب دو بار از میزبان پیش افتادند اما هر دو بار شاگردان ژوزه مورینیو خیلی زود کار را به تساوی کشیدند و بازی در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود. در دقیقه 4، شوت مارکوس راشفورد از پشت محوطه جریمه، اولین خطر را روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما برند لنو مانع از باز شدن دروازه توپچی ها شد. در ادامه بازی متعادل شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و کمتر موقعیتی روی دروازه ها ایجاد می شد.

بازی با همین روند ادامه داشت و تا دقیقه 20، تقریبا هیچ موقعیتی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه آرسنالی ها دو موقعیت نصفه و نیمه پیاپی روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

برتری آرسنالی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم برای چند دقیقه کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 26 به گل رسیدند.

روی یک ضربه کرنر از سمت راست محوطه جریمه منچستریونایتد بود که ضربه سر شکودران مصطفی با اشتباه داوید دخیا همراه شد و علی رغم تلاش آندر هررا، توپ از خط دروازه گذشت و داور هم گل را پذیرفت.

 

1360878

 

1360877

 

اما این برتری چندان پایدار نبود و بازیکنان یونایتد که بعد از دریافت گل پیش کشیدند، در دقیقه 30 توانستند کار را به تساوی بکشند. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا مارکوس روخو ضربه خطرناکی زد که با واکنش برند لنو همراه شد. توپ برگشتی به هررا رسید و پاس در عرض او را آنتونی مارسیال با یک بغل پای دقیق، تبدیل به گل کرد.

 

1360880

 

1360879

 

پس از این گل بار دیگر بازی متعادل شد و این بار دو تیم با ضرباهنگ بالاتری، به دنبال رسیدن به گل بودند و این به افزایش خشونت بازی منجر شد و در نتیجه داور مجبور شد در دقایق پایانی این نیمه، به چند بازیکن از دو تیم کارت زرد نشان بدهد. در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم منچستریونایتد شروع بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه آرسنال ایجاد کردند اما حضور به موقع مدافعان میهمان، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

برتری یونایتد تقریبا تا دقیقه 60 ادامه داشت اما به گل منجر نشد. پس از آن بازیکنان آرسنال هم پیش کشیدند اما دفاع منجسم منچستریونایتد، فرصت ایجاد موقعیت به آنها نمی داد.

در حالی که بازی متعادل دنبال می شد، روی اشتباهات سریالی مدافعان منچستریونایتد، آرسنال به گل دوم رسید. ابتدا این مارکوس روخو بود که توپ را تقدیم الکساندر لاکازت کرد و خود او در تلاش برای پس گرفتن توپ، تکلی روی پای مهاجم فرانسوی آرسنال رفت که تنها باعث فریب خوردن دخیا و باز شدن دروازه منچستریونایتد شد.

 

1360868

 

1360875

 

اما این بار هم یونایتدها خیلی سریع توانستند گل خورده را جبران کنند. تنها یک دقیقه بعد بود که روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه آرسنال، ناهماهنگی کولاشیناچ و لنو باعث شد تا لینگارد صاحب موقعیت شود و با یک ضربه هوشمندانه، حساب کار را 2-2 کرد.

 

1360872

 

1360876

 

بعد از این گل بار دیگر آرسنالی ها پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 71 گل سوم را برای آرسنال به ثمر برساند اما حضور به موقع دخیا، مانع از گلزنی او شد. یک دقیقه بعد، نوبت میخیتاریان بود که دروازه منچستریونایتد را به شدت تهدید کند اما ضربه او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

 

1360873

 

در دقیقه 75، اوبامیانگ بار دیگر شانس خود را برای باز کردن دروازه منچستریونایتد امتحان کرد اما ضربه فنی او با شیرجه خوب دخیا، به بیرون رفت.

در دقایق پایانی حملات دو تیم ادامه داشت و در این بین آرسنالی ها موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها