کد خبر : 1573960 | 15 آذر 1397 ساعت 09:13 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نباید یونایتد را با گذشته طلایی مقایسه کرد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیم او نباید با گذشته طلایی یونایتد مقایسه شود.

مورینیو: نباید یونایتد را با گذشته طلایی مقایسه کرد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد شب گذشته به مصاف آرسنال رفت و دو بار توانست عقب افتادن مقابل این تیم را جبران کند تا در نهایت، بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. شاگردان مورینیو روند رو به بهبودی را در پیش گرفته اند ولی مورینیو معتقد است که نباید این تیم را با گذشته مقایسه کرد

 

 

1360932

 

 

او گفت:" من باید با افرادی که سعی دارند این تیم را با روی کین، رود فان نیستلروی، ویدیچ و ... مقایسه کنند، مخالفت کنم. من از عملکرد تیم خوشحال و راضی هستم ولی ما دائما با ثبات نیستیم. امروز هم همین بود، روحیه خوبی نشان دادیم و بچه ها سعی کردند در زمین خوب بجنگند. برخی بازیکنان ما برای محدود کردن حریف به زمین رفتند ولی واقعا خسته شدند. برخی از آنها هنوز در این فصل بازی نکرده بودند. کریس اسمالینگ در شرایط بسیار سختی بازی می‌کند ولی آرسنال تنها وقتی توپ را در موقعیت های بد از دست می‌دادیم خطرناک می‌شد. عملکرد امروز ما با تمام وجودمان بود، مارکوس راشفورد تمام تلاشش را برای این پیراهن انجام داد ولی حتی از روی نیمکت هم می‌شد دست پاچگی بازیکنان را در داخل زمین وقتی که در فاز دفاعی بودیم حس کرد."

 

مورینیو پوگبا و لوکاکو را روی نیمکت نشانده بود و در نیمه دوم  آنها را به زمین فرستاد. او در این رابطه گفت:" فکر می‌کنم پل خوب بازی کرد. 15 دقیقه در میدان بود و خوب کار کرد، آن هم در دقایقی که دفاعمان نمی‌توانست توپ را رو به جلو ببرد. هر بار دخیا توپ را در اختیار داشت، مدافعین من جلوی او مرده بودند و من دوست داشتم کل تیم جلو بیایند، دوست داشتم خط دفاعی جلوتر باشد، دوست داشتم در زمین حریف بازی کنیم."

دیدگاه‌ها