کد خبر : 1574000 | 15 آذر 1397 ساعت 11:34 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای بایرن: بازگشت کومان و تیاگو

بایرن مونیخ دیروز چهارشنبه در حالی جدیدترین تمرین خود را انجام داد که از اردوی این تیم خبرهای خوبی درباره‌ی مصدومین منتشر شده و هواداران بایرن را امیدوار کرد.

خبر خوش برای بایرن: بازگشت کومان و تیاگو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ دیروز چهارشنبه در زمین تمرین اختصاصی خود جدیدترین تمرین‌شان را زیر نظر کادر فنی انجام دادند. اما خبرهای خوبی که خبرنگاران حاضر در این جلسه‌ی تمرین بایرن مونیخ مخابره کردند، به خصوص خبرهای مربوط به لشگر مصدومین بایرن، برای هواداران این باشگاه بسیار دلگرم‌کننده بوده است.

 

هواداران بایرن اولین خبر خوب را در جریان بازی قبلی این تیم مقابل وردبرمن دریافت کردند چرا که مشخص شد تیاگو آلکانتارا و کینگزلی کومان از بند مصدومیت رهایی یافته و از این پس در خدمت تیم‌شان خواهند بود. اما دیروز در جریان تمرین‌ها خبر خوب دیگری که توسط خبرنگاران مخابره شد این بود که فرانک ریبری و جاشوا کیمیش که با مصدومیت‌های نه چندان جدی مواجه شده بودند هم کاملاً بهبود یافته‌اند چرا که این دو روز چهارشنبه به صورت کامل در تمرین بایرن شرکت داشتند.

 

1360978

 

 

کومان ابتدا به همراه هم‌تیمی‌هایش مدتی دوید و بعد از آنها جدا شد تا در مرکز تمرینی ویژه‌ی باشگاه به تمرینات انفرادی بپردازد. ولی آلاکانتارا کل تمرین را به صورت کامل در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد.

 

اما در تمرین روز چهارشنبه آرین روبن به دلیل مشکلی که از ناحیه ران پایش دارد در تمرین شرکت نکرد ولی خبرنگاران به نقل از منابع خود در بایرن گزارش دادند که مشکل روبن جدی نیست و او قاعدتاً خیلی زود به تمرینها بازخواهد گشت. خامس رودریگز و کورنتین تولیسو هم در مرکز تمرینی ویژه‌ی باشگاه به صورت انفرادی به تمرینهای اختصاصی مشغول بودند.

 

1360977

 

به گزارش وبسایت بایرن مونیخ درحالیکه سه روز به دربی ایالت باواریا، مسابقه‌ی بایرن مونیخ و نورنبرگ باقی مانده، کوواچ در تمرین دیروز با شاگردانش روی بعضی نکات تاکتیکی و از جمله استفاده از دو هافبک دفاعی کار کرده است. بایرن در دو بازی اخیر خود هم از دو هافبک دفاعی استفاده کرده است. به گزارش وبسایت بایرن مونیخ جلسه‌ی اول تمرین دیروز بیشتر روی ایجاد هماهنگی بین چهار مدافع و دو هافبک دفاعی بایرن متمرکز بوده است.

 

دیدگاه‌ها