کد خبر : 1574041 | 15 آذر 1397 ساعت 12:32 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: امیدوارم سالها در ناپولی بمانم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی مدعی شد که می‌خواهد سالها در ناپولی بماند و در این تیم به فعالیتش ادامه دهد.

آنچلوتی: امیدوارم سالها در ناپولی بمانم

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی پس از ترک میلان در سال 2009، بیش از دو سال در تیمی نمانده ولی سرمربی سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که سال ها در ناپولی به کارش ادامه دهد.

 

 

1358667

 

 

او گفت:" فوتبال یعنی یک بازی. به عنوان یک بازی زاده شده و برای همین است که بچه ها عاشقش هستند ولی در کشور ما، فوتبال خیلی بازی نیست. بیشتر انگار یک پوشش است. برای مردم ناپل مثل یک انتقام است، یک جور رستگاری از دردهایی که این شهر برای قرن ها کشیده است. برای من اما همچنان یک بازی است. یک بازی زیبا و هیجان انگیز. هنوز از آن لذت می‌برم و با انگیزه و شور و اشتیاق انجامش می‌دهم. می‌شنوم که خیلی از افرادی که در فوتبال هستند، به خاطر فشار بالای این بازی نمی‌توانند درست بخوابند ولی من اینطور نیستم.

 

خیلی موضوعات را در ناپل دوست دارم. مشخصا مناظر طبیعی و آفتابش را ولی یک خلیج در ناپل است و کاپری روبروی شماست. وقتی از خواب بیدار می‌شوید، همواره یک تصویر زیبا پیش چشم شماست. دوست دارم در شهر قدم بزنم، به رستوران ها بروم و تا به حال هیچکس من را اذیت نکرده است. مردم ناپل خیلی محترم هستند، شاید به این خاطر که من کمی مسن شده ام. من اهل شمال ایتالیا ام ولی در جنوب حس خوبی دارم. مه و ابر خاطرات کودکی من را شکل می‌دهند که هیچگاه آنها را فراموش نخواهم کرد. دوست دارم مدت زیادی اینجا بمانم. شاید شخصیت مردم ناپل اجازه دهد من مدت ها بمانم."

دیدگاه‌ها