کد خبر : 1574052 | 15 آذر 1397 ساعت 14:20 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفته عجیب ایسکو: از سکو نشینی تا کاپیتانی

یک هفته پیش بود که ایسکو سکونشینی را در دیدار مقابل رم تجربه کرد و امشب، در دیدار رئال مقابل ملیا، کاپیتان رئال خواهد بود.

هفته عجیب ایسکو: از سکو نشینی تا کاپیتانی

به گزارش "ورزش سه"، در طول این یک هفته، سوالات بسیاری در مورد ستاره اهل مالاگا از سانتیاگو سولاری پرسیده شد و سرمربی آرژانتینی نیز بر اهمیت تیم و بازی تیمی تاکید داشت و مدعی شد که هیچ بازیکنی جایگاه امنی در ترکیب او نخواهد داشت ولی در قیاس با دوران لوپتگی که ایسکو مهره کلیدی بود، تحت هدایت سولاری، او فراموش شده است.

 

 

1361056

 

 

ایسکو در دیدار رئال مقابل والنسیا به ترکیب این تیم بازگشت و 10 دقیقه بازی کرد. او جانشین دنی سبایوس شد و روی گلی که لوکاس واسکز به ثمر رساند، نقشی کلیدی ایفا کرد. پس از بازی، تصاویری از ایسکو در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شد که به نحوی بود که انگار هافبک رئال، اضافه وزن دارد. او نیز در اینستاگرامش این عکس را منشتر کرد و نوشت :" آیا من چاق هستم؟"

 

دیدار مقابل ملیا، اولین بازی ایسکو در ترکیب اصلی رئال، پس از شکست 5-1 این تیم در الکلاسیکو است که منجر به اخراج خولن لوپتگی شد. امروز احتمالا با توجه به سیستم چرخشی که مدنظر سولاری است، بازیکنان متفاوتی در ترکیب قرار بگیرند و مارکا ترکیب احتمالی رئال را به شرح زیر پیش بینی کرده است:

 

کیلور ناواس، آلوارو اودریوزولا، خسوس وایه خو، خاوی سانچس، سرخیو رگیلون، مارکوس یورنته، فدریکو والورده، ایسکو، مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، وینیسیوس جونیور.

 

دیدگاه‌ها