کد خبر : 1574058 | 15 آذر 1397 ساعت 15:13 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت جلالی به دوران فولاد با رونمایی از جوانان

سرمربی پیکان بعد از باخت‌های متوالی این تیم تصمیم به استفاده از جوانان گرفته است.

بازگشت جلالی به دوران فولاد با رونمایی از جوانان

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان در حالی از ساعت ۱۵:۱۵ امروز آخرین بازی نیم‌فصل اول را در استادیوم شهدای شهرقدس برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند که در ۶ هفته اخیر تنها یک تساوی و پنج شکست داشته و همین مسئله موجب شده مجید جلالی در بازی امروز تغییر و تحولات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

 

پس از شکست‌های متوالی پیکان در هفته‌های پایانی دور رفت، مجید جلالی امروز به جوانان تیمش اعتماد کرده و نفراتی همچون امیرحسین جدی و ابوالفضل رزاق‌پور را در خط دفاعی و محمد خدابنده‌لو را در خط میانی استفاده کرده و در بین نیمکت‌نشینان نیز از آنها بهره برده است؛ طوری که بیش از ۵۰ درصد لیست پیکان را نفرات زیر ۲۳ سال تشکیل می‌دهند.

 

سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ ۲۱ ساله پیکان که در تیم ملی امید بیشتر به‌عنوان وینگر چپ بازی می‌کند، در این فصل تنها یک بار در هفته یازدهم مقابل تراکتورسازی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد ولی امروز مجددا در ترکیب منتخب مجید جلالی برابر نساجی مازندران قرار گرفته است؛ ضمن اینکه او فصل قبل ۱۰ بار برای پیکان به میدان رفت.

 

محمد خدابنده‌لو، دیگر ملی‌پوش امید ۱۹ ساله پیکان است که پس از انجام ۵ بازی در لیگ هفدهم، در این فصل یک بار در هفته دوازدهم برابر پارس جنوبی جم در ترکیب تیمش حضور داشت و امروز برای دومین مرتبه به میدان می‌رود و جزو نفرات مورد اعتماد جلالی بوده است.

 

امیرحسین جدی، دیگر بازیکن جوان و ۱۹ ساله‌ای است که امروز در ترکیب پیکان حضور دارد و به نفراتی همچون مهدی شیری غائب و علی حمودی نیمکت‌نشین ترجیح داده شده است تا نخستین بازی خود در لیگ برتر را انجام دهد.

 

این بازیکن که در پست دفاع راست به میدان می‌رود، سابقه حضور در تمام رده‌های پایه باشگاه صبا را دارد و اکنون نیز کاپیتان امیدهای پیکان است؛ او با حضور ثابت برابر نساجی تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال قم می‌شود که در تیمی غیر از صبا در لیگ برتر به میدان می‌رود.

 

مجید جلالی که در فولاد خوزستان به جوانان زیادی از جمله سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آرش افشین، مهرداد جماعتی و ... اعتماد کرده و با معرفی آنها به فوتبال ایران نتیجه گرفته بود، حالا پس از باخت‌های متوالی پیکان دوباره از نفرات کم سن و سال بهره گرفته تا با حضورشان بتواند دوباره به برتری برسد.

 

دیدگاه‌ها