کد خبر : 1574084 | 15 آذر 1397 ساعت 17:29 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

بی اطلاعی منظمی از سرپرستی در فدراسیون

وضع مبهم والیبال؛ ضیایی استعفا نداد

با وجود شایعه تغییرات در فدراسیون والیبال، احمد ضیایی هنوز از سمت خود استعفا نکرده است.

وضع مبهم والیبال؛ ضیایی استعفا نداد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز 15 آذرماه به عنوان آخرین روز کاری مدیران بازنشسته عنوان شده بود، اخباری مبنی بر سرپرستی امیرحسین منظمی در فدراسیون والیبال به گوش می رسد.


منظمی که با حکم احمد ضیایی به عنوان دبیرکل فدراسیون در ماههای اخیر فعالیت کرده، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" دراین باره ابراز بی اطلاعی کرد.


از سوی دیگر احمد ضیایی که به دیوان عدالت اداری برای ادامه کارش در فدراسیون والیبال نامه نگاری کرده بود، هنوز پاسخی دریافت نکرده و استعفایی هم نداده است.


شایعات در شرایطی امروز منتشر شده اند که گویا ضیایی تا زمانی که به صورت قانونی حکمی به او ابلاغ نشود، قصد رفتن ندارد. او بارها اعلام کرده با قدرت به کارش ادامه می دهد و فعلا هم هیچ حکمی به صورت رسمی اعلام نشده است.


از سوی دیگر با اینکه برخی رسانه ها از دبیر فدراسیون والیبال به عنوان گزینه اصلی جانشینی ضیایی نام بردند، منظمی اصلا از ماجرا خبر ندارد.


باید دید این جدال پنهان بین وزارت ورزش و فدراسیون والیبال به کجا خواهد انجامید. آیا وزارت ورزش به صورت رسمی برای سرپرستی فدراسیون و بدون اطلاع حکم صادر می کند یا ضیایی تصمیم به استعفا خواهد گرفت.


فعلا که ضیایی با وجود اتمام مهلت بازنشسته ها در اتاق خود حضور دارد و تا شنبه باید منتظر بمانیم تا منتظر اتفاقات جدید باشیم.

دیدگاه‌ها