کد خبر : 1574204 | 16 آذر 1397 ساعت 12:10 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان، تیم خوش‌یمن برای علیپور (عکس)

فصل گذشته علی علیپور موفق شد دومین گل خود در لیگ را مقابل سپاهان به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت یکشنبه به مصاف سپاهان خواهند رفت و در نوک پیکان خط حمله خود، علی علیپور و گادوین منشا را خواهند داشت. این دو که پس از محرومیت و سپس جدایی طارمی زوج خط حمله پرسپولیس بوده اند، در دو فصل اخیر عملکرد قابل قبولی داشته اند اما شاید انتظار می رفت در لیگ هجدهم آمار گلزنی بهتری را داشته باشند.

 

علی علیپور این فصل با 4 گل بهترین گلزن تیم پرسپولیس است. فصل پیش او در این مقطع 8 گل زده بود و در صدر جدول گلزنان قرار داشت.

 

ستاره شماره 70 سرخ ها که چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می کند، فصل پیش درست از جایی اوج گرفت که موفق شد دروازه سپاهان را باز کند. او در دقیقه 74 دومین گل پرسپولیس در آن بازی و دومین گل خود در لیگ هفدهم را به ثمر رساند و موفق شد تا پایان نیم فصل 8 گل دیگر بزند و در روزهای غیبت طارمی، برانکو را یاری رساند.

 

 

حالا در بازی معوقه هفته دوازدهم و در چهاردهمین مسابقه فصل، علیپور دوئل جذابی را با آقای گل لیگ برگزار می کند و به خوبی می داند برای دفاع از عنوانش، ملزم به گلزنی در بازی های آینده لیگ است. او در تمرینات انگیزه بسیار زیادی از خود نشان داد و باید دید آیا می تواند همچون دو بازی فصل گذشته مقابل سپاهان گلزنی کند یا خیر؟

 

نکته جالب این است که جانشین علیپور یعنی محمد امین اسدی، به نوعی وضعیت 4 فصل قبل علیپور را دارد. آن سال او زیر نظر حمید درخشان ذخیره بازیکنانی چون طارمی، عباس زاده و... بود اما توانست با نمایش های خوب، جایش را در ترکیب پرسپولیس پیدا کند و حالا محمد امین اسدیِ جوان در جستجوی روزهای خوشبختی در کنار مهاجمان باتجربه ای چون علیپور و منشا است.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها