کد خبر : 1574345 | 16 آذر 1397 ساعت 20:14 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: امیدوارم فضای دربی برای بارسا مساعد باشد

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد فضای خوبی در دیدار برابر اسپانیول در استادیوم حریف حاکم باشد.

والورده: امیدوارم فضای دربی برای بارسا مساعد باشد


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در شرایطی در خانه اسپانیول مهمان این تیم خواهد بود که طبق ادعای والورده، شرایط لوییس سوارز و آرتور برای حضور در ترکیب این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

دربی برابر اسپانیول: "بخش زیادی از این دیدار با قلب و قسمت کوچکی از آن نیز با ذهن و مغز بازیکنان انجام می شود. اسپانبول در استادیوم خود تیمی قدرتمند است و این دیدار آزمون دشواری برای ما محسوب می شود زیرا فاصله امتیازی دو تیم زیاد نیست. من انتظار دارم فضای خوبی در استادیوم حاکم باشد و طرفین به یکدیگر احترام بگذارند. اسپانیول بازیکنان خطرناکی دارد و ما باید برابر آنها هوشیار باشیم."

 

1361399

 

شرایط بازیکنان: "در مورد آرتور و لوییس سوارز بعد از آخرین تمرین تصمیم گیری خواهیم کرد اما ما نسبت به شرایط هر دو بازیکن خوش بین هستیم. سوارز و آرتور هر دو دیروز در تمرینات شرکت داشتند و شرایط آنها بهتر از گذشته بود اما هنوز تردیدهایی در مورد سلامتی آنها وجود دارد."

 

حواشی گذشته مربوط به جرارد پیکه: "او در حال سپری کردن فصلی بسیار خوب است و من امیدوارم علیرغم رقابت بین طرفین، فضای استادیوم برای ما مساعد باشد."

 

شرایط لیونل مسی: "من فکر نمی کنم قرار باشد اسپانیول از یارگیر مستقیم برای او استفاده کند زیرا سبک سرمربی حریف اینگونه نیست."

 

رقابت بین دو تیم: "ما باید شکلی رفتار کنیم که همه چیز عادی باشد زیرا روابط بین باشگاه ها و بازیکنان خوب است."

دیدگاه‌ها