کد خبر : 1574431 | 17 آذر 1397 ساعت 09:32 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: اینتر بیش از حد بی ثبات بود

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان به انتقاد از عملکرد تیمش در دیدار شب گذشته مقابل یووه پرداخت و تاکید کرد که شاگردانش بی ثبات بودند.

اسپالتی: اینتر بیش از حد بی ثبات بود

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری دو موقعیت عالی را در نیمه اول از دست داد که مهم ترین آنها توسط گالیاردینی به گل تبدیل نشد ولی در نیمه دوم، یووه توانست با گل مانژوکیچ، از اینتر پیش بیفتد. پس از بازی، اسپالتی تاکید کرد که تیمش بی ثبات کار کرده و به همین علت شکست خورده است.

 

 

1361523

 

 

او گفت:" بازی باید با رویکردی ثابت انجام شود، وقتی که تحت فشار قرار می‌گیرید، متوجه شوید و 10 بازیکن را پشت توپ ببرید. در بیشتر دقایق بازی این کار را خوب انجام دادیم ولی گاهی موقعیت‌هایی هست که به موقع دخالت نمی‌کنید یا آنها را به درستی نمی‌خوانید، جایی که یووه در آن هیچگاه اشتباه نمی‌کند. اگر تیمی برتری را به دست بگیرد، البته که بازی تغییر خواهد کرد ولی ما اشتباهات پیش پا افتاده ای داشتیم.

 

در دقایقی توانستیم از دفاع حریف عبور کرده و نفوذ کنیم ولی توپ را نمی‌توانستیم رو به جلو ببریم. اینطور چیزها می‌تواند تفاوت ایجاد کند. همیشه بازیکنی هست که خیلی کند است، خیلی صحبت می‌کند و مثل دیگران تلاش نمی‌کند. ما در بیشتر دقایق بازی خوب بودیم و فشار بر دفاع حریف ایجاد کردیم که این نشانه خوبی است. متاسفانه یووه تیم باهوشی است. آنها می‌دانستند چطور 5 دقیقه پایانی را بکشند."

دیدگاه‌ها