کد خبر : 1574433 | 17 آذر 1397 ساعت 10:31 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی کریمی و آغاز دگر دیسی از پایان بازی (عکس)

دو فریم از پایان بازی سپیدرود با استقلال که دومین شکست سنگین خانگی این تیم محسوب می شود. سپیدرود پیش از این در خانه 6 گل از سپاهان خورده بود که مربی آن روزهای تیم خداداد عزیزی بود.

علی کریمی و آغاز دگر دیسی از پایان بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این شکست البته با شکست در برابر سپاهان کمی متفاوت بود. در بازی با استقلال، سپیدرود با یک گل کمتر شکست خورد و از سویی در این بازی علی کریمی تشویق شد در حالی که در پایان بازی با سپاهان خداداد عزیزی به شدت از سوی تماشاگران تیم سپیدرود مورد انتقاد قرار گرفت و در نهایت از سمت خود استعفاء کرد.

 

بازیکنانی که سرشان پایین است و علی کریمی که در حال صحبت است. این ها نشان می دهد تیم برای تغییر نیاز به حضور بازیکنان جدید دارد و علی کریمی به خوبی با این واقعیت کنار آمده است و قطعا تشویق هواداران او را به ادامه کار دلگرم کرده است و شاید به همین دلیل است که بعد از سوت پایان داور به جای اینکه عصبانی شود و به سرعت به سمت رختکن برود و یا لگد به بطری آب بزند در حال اندیشیدن و مشورت کردن است.

 

 

او با همه تلاشی که در جریان بازی و کنار خط داشت نتوانست تیمش را به مقاومت و تهدید دروازه استقلال ترغیب کند. حتی اگر داور پنالتی مورد نظر علی کریمی را برای سپیدرود می گرفت باز هم این تیم محبوب شکست می خورد و علی کریمی هم به خوبی می داند استقلال به جزء گل های زده موقعیت گل های دیگری به خصوص در نیمه دوم داشت که با واکنش های ایمان صادقی تبدیل به گل نشد. از سویی سپیدرود در تهدید دروازه  استقلال چندان موفق نبود و یکی دوباری هم که به طور جدی تصمیم به گلزنی گرفت سید حسین حسینی با تصمیم گیری های خوب مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

 

این سپیدرود برای ماندن و ارایه بازی های بهتر و از همه مهمتر برای اینکه دیگر دغدغه ماندن نداشته باشد و به چیزی بیشتر از این فکر کند باید در تعطیلات زمستانی چند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کند و از همه مهمتر جوان تر شود. سپیدرود در بازی دیروز با استقلال بازی را از جایی باخت که در میانه میدان و در خط هافبک نیرو برای جنگیدن نداشت به طوریکه فرشید باقری هافبک دفاعی تیم حریف دوبار پایش به گلزنی باز شد.

 

 

شاید که باید این طور گفت این شکست خوب موقعی به تیم سپیدرود تحمیل شد چرا که تعطیلات زمستانی در راه است و علی کریمی به خوبی متوجه شد تیمش یارای مقابله با تیم های بزرگ را ندارد و ضعف های عمده ای در پست های حیاتی دارد. چاره کار این است که علی کریمی تعارف را کنار بگذارد و با برخی از بازیکنان به خصوص پا به سن گذشته ها خداحافظی کند چرا که تیم او دیروز اول نبردهای فیزیکی را باخت و بعد جنگ های تاکتیکی را...

 

دیدگاه‌ها