کد خبر : 1574479 | 17 آذر 1397 ساعت 12:14 | 110.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت رونالدو؛ هاندانوویچ بوفون نشد

قیچی ای که گوش اینتر را خون نینداخت

کریس رونالدو می توانست با یک گل برگردان در دربی ایتالیا، محبوبیت دو چندانی بین هواداران یوونتوس پیدا کند.

قیچی ای که گوش اینتر را خون نینداخت

به گزارش "ورزش سه"، 3 آوریل 2018 یکی از نقاط عطف دوران حرفه ای کریس رونالدو بود. رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس رفته بود و با توجه به اینکه سال قبل، بارسا در آلیانز استادیوم، 3-0 شکست خورده بود، انتظار می رفت که رئالی ها هم شب سختی در تورین داشته باشند.

اما رونالدو در یکی از بهترین نمایش هایش در تاریخ چمپیونزلیگ، نه تنها رئال را به پیروزی رساند، که مسیر حرفه ای خود را نیز تغییر داد. او در همان دقیقه 3 دروازه بوفون را باز کرد اما شاهکار او در نیمه دوم و در دقیقه 64 رقم خورد. روی یک ارسال از دنی کارواخال به محوطه جریمه یووه، رونالدو با پرشی خیره کننده و یک ضربه برگردان استثنایی، توپ را در ارتفاعی 2.38 قطع کرد و ثانیه هایی بعد، یکی از بهترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان رقم خورد.

گل رونالدو به اندازه ای دیدنی بود که هواداران یوونتوس شروع به تشویق او کردند؛ اتفاقی که کمتر در ورزشگاه های رقیب برای ستاره پرتغالی رخ داده بود و همین مسئله باعث شد تا آنها جای ویژه ای در قلب رونالدو پیدا کنند.

 

 

1304095

 

 

از سوی دیگر، همین گل مدیران یوونتوس را به این فکر انداخت که برای خرید او، که اختلافش با فلورنتینو پرز آشکار شده، دست به کار شوند و تنها یک روز بعد از فینال جام جهانی، رونالدو به طور رسمی به عنوان بازیکن یووه معرفی شد.

رونالدو در همین مدت کوتاه حضور در تورین، با گلزنی های پیاپی، حسابی بر محبوبیت اش بین هواداران یووه افزوده اما او می توانست شب گذشته این محبوبیت را چند برابر کند؛ اگر ضربه برگردانش مقابل اینتر، به جایی می رفت که شب 3 آوریل رفته بود.

در اواخر نیمه اول دیدار دیشب بود که توپ این بار پشت محوطه جریمه به رونالدو رسید و او در حالی که مدافعی را در کنارش نمی دید، روی هوا بلند شد و این بار از ارتفاعی کمتر به توپ ضربه زد اما توپ به خوبی روی پایش ننشست و در دستان هاندانوویچ قرار گرفت.

البته در نهایت یوونتوس موفق شد با یک گل این دیدار را به سود خود خاتمه دهد اما برای رونالدو احتمالا حسرت گل نشدن آن ضربه، حداقل برای چند روز باقی خواهد ماند.

 

1361459

 

1361455

 

1361454

 

1361453

دیدگاه‌ها