کد خبر : 1574502 | 17 آذر 1397 ساعت 14:25 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

به خودتان بیایید

دلخوری شدید جادوگر از بازیکنان در رختکن

سرمربی محبوب تیم سپیدرود رشت از اتفاقات رخ داده در تیمش بسیار ناراحت به نظر می‌رسد و باید منتظر طوفان عجیبی در این تیم بود.

دلخوری شدید جادوگر از بازیکنان در رختکن

به گزارش “ورزش سه” روز گذشته اولین باخت سنگین علی کریمی همراه با سپیدرود در دوران کوتاه مربیگری‌اش رقم خورد تا جادوگر محبوب آسیا نقاط ضعف تیمش را بیشتر بشناسد و در صدد رفع آن برآید.


اما پس از این شکست سنگین علی کریمی در اتفاقی جالب بازیکنان را به رختکن نفرستاد و در میانه زمین برای آن‌ها جلسه برگزار کرد. سرمربی سپیدرود که از این باخت ناراحت به نظر می‌رسید با این جمله سخنان خود را شروع کرد: تمام توانتان این است؟ وای به حالی نیم فصل دوم که مسابقات هر ۴،۵ روز یک بار برگزار می‌شود. من تا به الان به تمامی تعهداتی که به شما دادم عمل کردم پس شما چرا به قولی و قراری که گذاشتید عمل نمی‌کنید؟ به خودتان بیایید!


سه شنبه دور جدید تمرینات شروع می‌شود و اسم بازیکنانی که به آن‌ها احتیاج دارم در سایت رسمی باشگاه قرار می‌گیرد. کسانی که اسمشان نبود لطفا سر تمرین نیایند.


سخنان علی کریمی به خوبی از عصبانیت او پرده برمی‌دارد. اما این تمام اتفاقات رخ داده برای این بازی جنجالی نیست و حوادث دیگری هم قبل و حین بازی رخ داده است.


ماجرا از این قرار است که چند بازیکن این تیم با وجود مصدومیت در زمین حاضر شدند و کادرفنی در جریان این اتفاق نبوده است! پس از بازی و جواب آزمایش‌ها مشخص کرد که خودخواهی آنها باعث شد تا تیم نصف و نیمه‌ای برای دو هفته بعد آماده مصاف با استقلال تهران شود. اینکه چرا چنین تصمیمی از سوی این بازیکنان گرفته شده معلوم نیست ولی در هر صورت خیانت بزرگی در حق تیم و علی کریمی بوده است.


نیمه اول مسابقه بازی گذشته با برتری دو بر صفر آبی پوشان خاتمه یافت و بازیکنان سپیدرود امیدوار به استفاده از شرایط میزبانی و زمین مسابقه برای جبران نتیجه در 45 دقیقه دوم به رختکن رفتند اما آرامشی منتظر آنها نبود. علی کریمی که برای تحمل این نمایش ضعیف در نیمه نخست مسابقه دیرتر از سایر بازیکنان قصد داشت زمین را ترک کند با ورود به رختکن با اتفاق عجیبی رو به رو شد. هنگامی که بازیکنان برای استراحت به رختکن رفتند، محسن سیدی، مربی دروازه‌بان‌های سپیدرود از رفتار بازیکنان عصبانی بود و خطاب به آنها از کم‌کاری‌شان گله کرد! این رفتار باعث تعجب همه شد و بازیکنان باتجربه او را به آرامش دعوت کردند تا پیش از ورود کریمی این قائله ختم به خیر شود.


از سوی دیگر تیمی که با کمبود بودجه و بازیکنان مناسب به دنبال تقویت نیمکت پیش از فرا رسیدن به نقل و انتقالات زمستانی بوده با حضور بازیکنان سفارشی در تمرینات رو به رو است. سه بازیکن در رده امیدها که یکی از آنها با توجه به پارگی رباط صلیبی در تمرینات حضور یافته‌اند،‌ در برنامه‌های علی کریمی جای ندارند و مربی جوان هم قصد ندارد با عقد قراردادی با چنین بازیکنانی بیهوده جای خالی در لیست سپیدرود را اشغال کند.


"این چه تیمی است که من دارم؟" سوالی که علی کریمی در دقایق پایانی بازی برابر استقلال تهران از خودش می‌پرسید. سرمربی که روز گذشته بسیاری از علاقه مندان به فوتبال از عملکرد او گله داشتند بی‌خبر هستند که هیچ یک از شرایط مدنظر او در زمین مسابقه عملی نشد. کریمی در پایان صحبت کوتاهی با بازیکنان داشت و اعلام کرد زمانی که یک پاس ساده را نمی‌توانند به یکدیگر ارسال کنند بهتر است روی عملکرد خودشان تمرکز داشته باشند.


با این حال جریمه ۱۵ درصدی بازیکنان و کادرفنی ا‌ولین ترکش برخورد شده به اعضای سپیدورد بود. در ادامه باید منتظر ماند و دید علی کریمی برای شروع دور جدید تمرینات چه بازیکنانی را مدنظر خود قرار می‌دهد و چه کسانی را از لیست باشگاه برای نیم فصل دوم بیرون خواهد گذاشت.

 

دیدگاه‌ها