کد خبر : 1574528 | 17 آذر 1397 ساعت 15:06 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند: داور اعصاب ما را به هم ریخت

محمدحسین مرادمند مدافع تیم پدیده میگوید انتظار داشتیم داور بهتری برای بازی ما انتخاب شود.

مرادمند: داور اعصاب ما را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیده در حالی مقابل ماشین سازی به تساوی رسید که یکی از مدافعان این تیم محمد حسین مراد مند بود. او در گفتگو با ورزش سه  گفت: در بازی دیروز عملکرد بسیار خوبی داشتیم و از حریف جلو هم افتادیم اما روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم. واقعا گل های بدی دریافت کردیم که شاید در یک سال آینده فوتبال ایران همچین گل هایی وجود نداشته باشند! ما نشان دادیم بهترین فوتبال را در ایران بازی میکنیم و بد شانس بودیم که برنده نشدیم.

 

وی در خصوص داوری نیز اظهار داشت: داور واقعا روی اعصابمان بود. با سوت های اشتباه و تاثیرگذار تمرکز و اعصاب ما را به هم می‌ریخت. شک نکنید اشتباه هایش تاثیرگذار بودند و نتیجه را عوض کردند، نمی‌دانم چرا برای بازی های بزرگ چنین داورانی انتخاب می‌کنند، واقعا ضرر کردیم.

 

مرادمند در پاسخ به این سوال که روحیه بازیکنان پدیده پس از این تساوی چطور است، گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده و هیچ کس از ما انتظار قهرمانی ندارد اما با این حال خود من بازیکن دوست دارم فقط برنده شوم. امروز هم در تمرین اتفاق بدی نیفتاد و روحیه همه خوب بود و هم قسم شده ایم تا استقلال را شکست دهیم. بازی با استقلال را ناعادلانه عقب انداختند و گرنه قبلاً شرایط برای ما خیلی بهتر بود.

 

مدافع پدیده درباره داوری نیز گفت: هواداران واقعا ما را غافل گیر کردند و فکر نمی‌کردم اینقدر هوادار به ورزشگاه بیاید. دستشان درد نکند که ما را همراهی و حمایت میکنند و واقعا من وقتی میبینم سکوها پر از تماشاگر است انگیزه میگیرم.

 

مدافع سپاهان درباره بازی تیم سابقش و پرسپولیس هم توضیح داد: دربازی پرسپولیس - سپاهان اگر مساوی شود به نفع ما است اما تفاوتی هم ندارد و هر چه باشد خیر است. ما به بازی دیگر تیم ها توجه نداریم و خودمان باید در تمام بازی ها برنده شویم. اگر بازی آخر با استقلال را ببریم قهرمان نیم فصل هستیم.

 

وی در پایان با تایید پیشنهاد چند تیم به او، گفت: الان به هیچ وجه به پیشنهاداتم فکر نمیکنم چون با پدیده قرارداد دارم و به این تیم متعهد هستم. هنوز هم یک بازی تا نیم فصل باقی مانده که برابر تیم استقلال است و تمام فکر و ذکرم آن بازی است. پیشنهاداتم را به مدیر برنامه ام سپرده ام و خودم برای بازی تلاش می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها