کد خبر : 1574588 | 17 آذر 1397 ساعت 18:07 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت ما به خاطر هواداران پرشور مشهدی بود

ناصحی:‌ سوت‌های بی‌مورد داور فشار پدیده را گرفت

کاپیتان پدیده خراسان معتقد است که داور با ماشین‌سازی با تصمیمات خود 20درصد از فشار حملات پدیده را گرفته است.

ناصحی:‌ سوت‌های بی‌مورد داور فشار پدیده را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رضا ناصحی در گفتگویی با بیان تاثیر داوری بر بازی پدیده گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می توانستیم در 10 دقیقه اول سه گل بزنیم اما اشتباهاتی کردیم که بعدا افسوس آنها را خوردیم و نتوانستیم دوباره پیروزی را به اردوی پدیده بازگردانیم.


وی ادامه داد: آقا یحیی در تمرینات خطرناک بودن آنها را بر روی ضربات ایستگاهی و کرنر گوشزد کرده بود اما دقیقا از همین جا ها گل خوردیم و واقعا تا آخرین نفس برای تغییر نتیجه دویدیم.


کاپیتان پدیده با اشاره به حضور پرتعداد پدیده‌ای‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) یادآور شد: حسرت ما در بازی دیروز بعد از سه امتیازی که از دست رفت، حضور فوق‌العاده تماشاگران بود که با حضورشان ما را غافلگیر کردند اما نتوانستیم جواب محبتشان را با پیروزی بدهیم.


وی با انتقاد از قضاوت بنیادی‌فر تصریح کرد: داور هر طور دوست داشت سوت زد و اینقدر سوت بی‌مورد زد که فشار حملات ما را گرفت. ما از داوری واقعا اذیت شدیم چراکه هر بار با سوت اشتباه و بی مورد آقای بنیادی‌فر بازی از جریان افتاد.


ناصحی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم دقیقا چه دقیقه‌ای از بازی بود اما تیم ما در حمله بود که دیدیم داور بازی را خوابانده و برای تذکر برای یک برخورد خیلی ساده دو بازیکن، رفته و در گوشه زمین به آنها تذکر می‌دهد! امیدوارم این اشتباهات سهوی باشد چراکه باور کنیم با ما در کورس با تیم‌های متمول و پول‌دار عادلانه برخورد شده است. مردم مشهد به ما امیدوارند و نباید این امید را از آنها گرفت.


کاپیتان پدیده در خاتمه به بازی پیش روی تیمش برابر استقلال اشاره کرده و گفت: بازی سپاهان و ماشین‌سازی با اینکه نبردیم اما به نظرم بازی بدی نکردیم ولی امیدوارم بعد از این دو بازی به شکل خوبی نتیجه بگیریم و نیم فصل را با نتیجه خوبی برابر استقلال تهران تمام کنیم.

دیدگاه‌ها