کد خبر : 1574660 | 17 آذر 1397 ساعت 23:56 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: بردن تیم گواردیولا اصلا آسان نیست

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 2-0 مقابل منچسترسیتی، از اینکه تیمش سرانجام باانگیزه بازی کرد، ابراز خوشحالی کرد.

ساری: بردن تیم گواردیولا اصلا آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار تیم میهمان در بیشتر دقایق نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت اما این چلسی بود که با گل انگولو کانته پیش افتاد. در نیمه دوم هم داوید لوئیز روی یک ضربه کرنر، گل دوم را برای آبی های لندن به ثمر رساند تا این تیم به یک پیروزی مهم دست پیدا کند.

ساری بازیکنانش را به دلیل اجرای خوب برنامه اش برای این دیدار تحسین کرد اما تاکید کرد که تیمش باید در بقیه دیدارها هم به همین شکل بازی کند.

او به خبرنگاران گفت:" من از این پیروزی بسیار راضی هستم زیرا پیروزی مقابل منچسترسیتی یا پپ گواردیولا آسان نیست. من از ذهنیتی که تیم در این دیدار داشت، خیلی راضی ام.

برای ما، پیدا کردن انگیزه دشوار است اما وقتی انگیزه داریم، خیلی تیم قدرتمندی هستیم. در دیدار امروز با سطح خیلی خوبی از خواست، اراده و سطح درستی از هجومی بودن بازی کردیم.

 

1361750

 

بازیکنانم باید به همین شکل ادامه بدهند. ما در 30 دقیقه ابتدایی مشکلاتی داشتیم زیرا برای اولین بار بود که ادن هازارد به عنوان مهاجم نوک بازی می کرد و در حرکات تدافعی، خیلی خوب نبودیم.

ما در نیمه دوم خوب بودیم و در نهایت شایستگی پیروزی را داشتیم. فکر می کنم هازارد در 20 دقیقه پایانی مشکلاتی داشت. او خیلی خوب بازی کرد و حق اش بود گل بزند. من از اولین بازی او در این پست راضی هستم.

بازی کردن در خط دفاعی، وقتی خوب کار نمی کند، دشوار است. امروز در کارهای دفاعی خوب بودیم و برای مدافعان میانی هم بازی خوبی بود."

دیدگاه‌ها