کد خبر : 1574676 | 18 آذر 1397 ساعت 09:08 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاور: پیروزی بر شالکه حق دورتموند بود

دربی ایالت وست‌فالیای آلمان بین تیمهای دورتموند و شالکه دیروز با پیروزی 2-1 دورتموند به پایان رسید تا دورتموندی‌ها صدرنشینی‌شان را در بوندس‌لیگا مستحکم‌تر کنند.

لوسین فاور: پیروزی بر شالکه حق دورتموند بود

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان دورتموند در اولین رویردربی فصل، دربی‌ای که بین دو تیم بزرگ و ریشه‌دار ایالت وست‌فالیای آلمان، دورتموند و شالکه برگزار می‌شود در خانه‌ی حریف با نتیجه‌ی 2-1 بر شالکه پیروز شدند. ابتدا توماس دلینی در دقیقه‌ی 7 دروازه‌ی شالکه را باز کرد تا دورتموند خیلی زود به گل برسد. در نیمه‌ی دوم دنیل کالیگیروی از روی نقطه‌ی پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا هواداران شالکه امیدوار شوند اما جیدون سانچو اعجوبه‌ی جوان انگلیسی در دقیقه‌ی 74 پیروزی دورتموند را تضمین کرد.

 

با این وجود لوسین فاور بعد از بازی گفت که از عملکرد شاگردانش در نیمه‌ی اول بازی راضی نیست ولی در عین حال، از بازی و واکنش آنها بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی شالکه کمال رضایت را دارد. تاکتیسین سوئیسی دورتموند در کنفرانس خبری بعد از بازی مدعی شد که تیمش بعد از گل شالکه هرگز بازی را رها نکرده و او از این بابت بسیار خوشحال است.

 

1361799

 

لوسین فاور در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:" برای ما بازی خیلی سختی بود به خصوص در نیمه‌ی اول. شالکه خیلی سازمان‌یافته بود و پرسینگ و ضد پرسینگ را خیلی خوب انجام می‌داد. ما مالکیت توپ را خیلی در اختیار نداشتیم و فرصتهای زیادی خلق نمی‌کردیم و گل اول را هم از روی ضربه‌ی آزاد زدیم".

 

فاور درباره‌ی گل شالکه گفت:" نمی‌توانم در مورد پنالتی اظهارنظر کنم چون هنوز فیلم آن صحنه را ندیده‌ام ولی مهم این است که تیم ما بازی را رها نکرد و من از این بابت خیلی خوشحالم. ما به فوتبال کردن ادامه دادیم و حتی بهتر شدیم. اینکه توانستیم آرامش خود را حفظ کنیم خیلی مهم بود. ما در نهایت لیاقت پیروزی در این بازی را داشتیم چون هم مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود و هم فرصتهای گلزنی بیشتری خلق کردیم. ولی بازی کردن مقابل تیمهایی مثل شالکه همیشه دشوار است".

دیدگاه‌ها