کد خبر : 1574685 | 18 آذر 1397 ساعت 09:42 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شالکه: از دورتموند دو گل بد خوردیم و باختیم

دومینیک تدسکو سرمربی شالکه بعد از شکست 2-1 شاگردانش مقابل دورتموند در دربی دیروز دو تیم مدعی شد که خوردن دو گل در بدترین زمانهای ممکن عامل شکست شالکه بوده است.

سرمربی شالکه: از دورتموند دو گل بد خوردیم و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، دومنیک تدسکو سرمربی جوان شالکه زمانی که سکان هدایت این تیم را بدست گرفت در دو دربی اولی که تیمش را روانه‌ی میدان کرد یک تساوی و یک پیروزی بدست آورد تا خیلی از هواداران شالکه به او لقب استاد دربی‌ها را بدهند و از عملکردش راضی باشند. اما در فصل اخیر شالکه با هدایت تدسکو روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. شالکه که پیش از بازی مقابل دورتموند در رتبه‌ی دوازدهم جدول قرار داشت با شکست 2-1 مقابل زردپوشان دورتموندی به رتبه‌ی چهاردهم جدول سقوط کرد تا زمزمه‌های پایان کار تدسکو در محافل نزدیک به باشگاه شنیده شود.

 

1361808

 

تدسکوی 33ساله می‌داند که برای تیمی مثل شالکه، تنها یک امتیاز فاصله داشتن با قعرنشینی در جدول بوندس‌لیگا وضعیتی نیست که قابل تحمل باشد. تدسکو بعد از بازی در حالی در گفتگو با خبرنگاران به تحلیل خود از بازی پرداخت که مشخص بود از این شرایط آگاه است. تدسکو گفت:" به دورتموند آفرین می‌گویم. ما بازی را خوب شروع کردیم و تقریباً تحت کنترل داشتیم ولی بعد ناگهان ول دادیم. در مقابل هر دو گل آنها باید بهتر دفاع می‌کردیم. ما در نیمه‌ی اول هم مالکیت توپ خوبی داشتیم و هم درصد پاسهای سالم‌مان خوب بود. بزرگترین مشکل ما در حال حاضر زهردار نبودن در زمان حمله و نداشتن قابلیت تمام‌کنندگی است".

 

تدسکو که بعد از بازی با خبرنگاران گفت و گو می‌کرد در ادامه اضافه کرد:" به اعتماد من ما باید در نیمه‌ی اول از بازی خوب‌مان استفاده‌ی بیشتری می‌بردیم. البته ما در دقیقه‌ی 33 تنها مهاجم نوک‌مان را از دست دادیم و حمزه مندیل را برای این به زمین آوردیم که به بازی سرعت بدهیم. ما در نیمه‌ی دوم هم خیلی خوب جنگیدیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم ولی آنها دوباره با یک گل ساده که نباید می‌خوردیم از ما جلو افتادند و در نهایت باختیم. هر دو گل آنها در بدترین زمانهای ممکن برای ما به ثمر رسید".

دیدگاه‌ها