کد خبر : 1574686 | 18 آذر 1397 ساعت 09:13 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه والورده از درخشش مسی مقابل اسپانیول

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل اسپانیول، به تمجید از عملکرد مسی در دربی کاتالونیا پرداخت.

تمجید ویژه والورده از درخشش مسی مقابل اسپانیول

به گزارش "ورزش سه"، مسی برای اولین بار در لالیگا، دو ضربه ایستگاهی را در یک بازی به گل تبدیل کرد و یک پاس گل دیدنی برای عثمان دمبله ارسال کرد. این پیروزی بارسا را در صدر جدول به 3 امتیاز اختلاف با رقبا رساند و مسی هم به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 13 بازی پیاپی، حداقل 10 گل به ثمر رسانده است. در حالی که او در مراسم توپ طلا به عنوان پنجمین بازیکن برتر جهان معرفی شد، حال والورده به تمجید از ستاره آرژانتینی پرداخت.

 

 

1361809

 

 

او گفت:" لئو در هر بازی تیم را متحد می‌کند، خیلی خوشحالیم که می‌توانیم از حضور او لذت ببریم زیرا ما در یک دوره غیرقابل تکرار زندگی می‌کنیم. بازیکنی در مسیر هت تریک کردن با ضربات کاشته است، هر چند این موضوع ذهن مسی را اشغال نکرده بود."

 

والورده درباره پنجم شدن مسی در این فهرست گفت:" نمی‌دانم، این چیزیست که مسی باید به آن پاسخ دهد. او بسیار شناخته شده است ولی عجیب است که در رای ها، او در بین بهترین ها جایی ندارد.

 

ما عالی کار کردیم، به خصوص در نیمه اول. آنها سعی کردند از سرعت بازیکنانشان استفاده کنند و در مجموع خوشحالم که کلین شیت کردیم. اسپانیول فصل خوبی را پشت سر گذاشته، به خصوص در بازی های خانگی. بدین ترتیب، تفاوت‌های بسیار کمی در هر بازی می‌تواند سه امتیاز را بسازد و ارزشش اش را بالا ببرد. ما خوشحالیم زیرا به راحتی به پیروزی دست پیدا کردیم."

دیدگاه‌ها