کد خبر : 1574698 | 18 آذر 1397 ساعت 10:32 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامه سرگشاده به وزیر ورزش برای لغو حکم سرپرستی داوری!

اعتراض هیات‌رییسه والیبال به برکناری ضیایی

اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال در نامه ای به وزیر ورزش خواستار رعایت قانون طبق اساسنامه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تا همین چند روز قبل صحبت‌های زیادی مبنی بر مذاکرات فدراسیون والیبال و وزارت ورزش برای ماندگاری احمد ضیایی طبق قانون در راس این رشته مطرح شده بود، به یک باره مسعود سلطانی فر تصمیم گرفت با حکم سرپرستی برای افشین داوری همه را غافلگیر کند.


در واقع قبل از اینکه احمد ضیایی به دلیل قانون بازنشستگی استعفای خود را اعلام کند، وزیر ورزش او را برکنار و یکی از نیروهای وزارت ورزش را به عنوان جانشین ضیایی معرفی کرد.


در حالی که قرار است امروز افشین داوری در فدراسیون والیبال حاضر شده و مراسم معارفه وی به عنوان سرپرست برگزار شود، اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال به وزیر ورزش و جوانان در نامه ای سرگشاده به این تصمیم اعتراض کردند.


متن نامه ارسالی اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال خطاب به وزیر ورزش به شرح زیر است:


«جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان


با سلام


در پی معرفی آقای افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال بدون استعفای آقای احمد ضیایی رییس فدراسیون اعضاء هیات رییسه در نامه ای سرگشاده خواستار رعایت ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شدند. در این ماده به صراحت اعلام شده در صورت غیبت ،استعفا رییس فدراسیون، نایب رییس فدراسیون عهده دار امور اجرایی فدراسیون می باشد.اعضاء هیات‌ رییسه متقاضی لغو ابلاغ آقای افشین داوری و صدور ابلاغ برای نایب رییس فدراسیون گردیدند.»


نکته مهم اینکه اعضای هیات رییسه به برکناری احمد ضیایی برخلاف اساسنامه اعتراض کردند و همچنین معتقدند باید طبق قانون در صورت کنار رفتن رییس فدراسیون، نایب رییس سرپرست شود.


نایب رییس فعلی فدراسیون بابک طالبی است که حکمی برای وی صادر نشده است.


جالب اینکه اعضای هیات رییسه خواهان لغو حکم سرپرستی افشین داوری شدند و این باعث شده تا آنها به صورت علنی روبه روی سرپرست جدید قرار بگیرند.

 

1361823

دیدگاه‌ها