کد خبر : 1574721 | 18 آذر 1397 ساعت 11:24 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جهان در انتظار جنگ ستارگان

نیروی هوایی؛ سلاح اصلی سپاهان و پرسپولیس

این روزها گلزنی از روی ارسال ها با ضربات سر به اهرمی جالب توجه برای مربیان بزرگ دنیای فوتبال تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بازی بزرگ و تعیین کننده لیگ جزیره میان چلسی و منچسترسیتی در شرایطی به سود شیرهای لندن به پایان رسید که گل دوم میزبان روی ارسال دیدنی ادن هازارد و ضربه سر داوید لوئیز برزیلی به تور دروازه سیتی زن ها چسبید تا روند شکست ناپذیری شاگردان پپ گواردیولا پاره شود.


این یک نمونه از صدها نمونه دیگر در فوتبال روز دنیاست که تیم ها از نیروی هوایی خود برای رسیدن به اهداف شان بهره می برند. نیرویی که تا چند ساعت دیگر می تواند در الکلاسیکوی مهم فوتبال ایران نیز نقش سلاح اصلی و مخرب دو تیم مدعی قهرمانی را ایفا کند. هم سپاهان امیر قلعه نویی هم پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ استاد استفاده از این سلاح هستند، برای اثبات این ادعا کافی است به بازی ها و بردهای اخیر آنها نگاه کنید تا پی ببرید.


سپاهان با در اختیار داشتن کی روش استنلی برزیلی همین طور سجاد شهباززاده تا توانسته روی این قدرت جالب توجه به گل رسیده است. آقای گل این روزهای لیگ برتر بیشتر گل های خود را از روی ارسال ها با ضربات سر وارد دروازه رقبا کرده و امروز در بازگشت از محرومیت نیز قطع به یقین برنامه های زیادی برای بهره بردن از این توانایی دارد.

 


در آن سوی میدان پرسپولیس دوبرد گذشته که با نتیجه مشابه 1-0 به ثبت رساند روی همین توانایی تاکتیکی به دست آورده است. امیدعالیشاه سانتر می کند و شجاع خلیل زاده پیش تاخته با پروازی بلند توپ را با ضربه سر به تور دروازه ماشین سازی و ذوب آهن می دوزد تا 6 امتیاز با نیروی هوایی قدرتمندی که پرسپولیس خسته به آن تجهیز شده، دشت شود.

 

1361853


حالا این دو نیروی قدرتمند هوایی فوتبال ایران به هم رسیدند تا امروز آسمان نقش جهان در نصف جهان شاهد جنگ ستارگانی باشد که روی هوا توانایی فراوانی دارند. امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ به عنوان دو مرد پرافتخار نیمکت های مربیگری قطعا امروز استراتژی تاکتیکی جالب توجهی برای برتری دارند که یکی از این استراتژی ها به بهره بردن از نیروی هوایی با حضور نفراتی همچون کی روش استنلی و شجاع خلیل زاده برمی گردد.

 

دیدگاه‌ها