کد خبر : 1574734 | 18 آذر 1397 ساعت 11:42 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

اگر کسی مدارکی از کناره‌گیری من دارد، منتشر کند

ضیایی: نه استعفا دادم و نه خواهم داد!

رییس فدراسیون والیبال که با حکم وزیر ورزش از سمت خود کنار رفته، گفت: من هیچ استعفایی ننوشتم.

ضیایی: نه استعفا دادم و نه خواهم داد!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پیش بینی می شد وزارت ورزش با احمد ضیایی برای کنار رفتن از راس فدراسیون والیبال به توافق برسد، قبل از اینکه چنین اتفاقی رخ دهد، وزیر ورزش در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کرد!


این حکم که باعث غافلگیری رییس فدراسیون والیبال و اعضای هیات رییسه شد، امروز اعتراض هیات رییسه فدراسیون والیبال را در پی داشت. آنها در نامه ای به وزیر ورزش انتصاب داوری به عنوان سرپرست فدراسیون را برخلاف اساسنامه خواندند.


التبه در این میان برخی از رسانه ها خبر از استعفای احمد ضیایی دادند. در واقع آنها مدعی شدند رییس فدراسیون والیبال استعفا داده و به همین دلیل انتصاب سرپرست هم به صورت قانونی رخ داده است.


برای اطلاع از این موضوع با احمد ضیایی، رییس برکنار شده فدراسیون والیبال تماس گرفتیم. او در پاسخ به این سوال که از سمت ریاست فدراسیون استعفا کرده یا خیر، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «من هیچ استعفایی ننوشتم. این را هم بگویم که هیچ استعفایی هم نخواهم داد. لطفا اگر کسی مدارکی دال بر اینکه من استعفا دادم و خودم از ریاست فدراسیون والیبال کنار رفتم، دارد منتشر کند.»


وی در ادامه صحبت های خود هم عنوان کرد: «متاسفانه از سوی برخی نهادها اعلام شده که من استعفا دادم. من این موضوع را کاملا رد می کنم.»


حالا با توجه به اینکه ضیایی روی عدم استعفای خود تاکید کرده و با حکم وزیر ورزش از سمتش کنار رفته، بعید نیست پای نهادهای بین المللی نیز به این قضیه باز شود و خطراتی هم برای والیبال ایران به همراه داشته باشد.

 

1361868

دیدگاه‌ها