کد خبر : 1574779 | 18 آذر 1397 ساعت 13:45 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح مجیدی در مورد درگیری های اراک

مصاف آلومینیوم اراک – بادران تهران از هفته شانزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دیروز در حالی در اراک با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت که این بازی با حواشی جنجالی همراه بود.

توضیح مجیدی در مورد درگیری های اراک

به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی بازیکن اراکی بادران تهران که زننده تک گل تیمش بود و در بطن درگیری ها وجود داشت در این خصوص می گوید: خب من اراکی هستم و هر موقع با تیم های دیگر به اراک آمده بودم مردم شهر به من محبت داشتند و من را تشویق می کردند. اما این بار نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که از دقیقه یک من به شروع کردند به فحاشی! شعارهایی که خیلی ناشایست بود. این بی انصافی است که در شهر خودت و از دقیقه یک فحش بخوری. این فوتبال خیلی کوچک است و همه یکدیگر را می شناسیم. دقت که کردم دیدم لیدرها خط داده اند که تماشاگران علیه من فحاشی کنند و یقینا این لیدرها از باشگاه حقوق می گیرند.

 

میثم مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا شادی گل وی باعث تحریک تماشاگران نشده بود؟ گفت: این ها همه شایعه است. در قرن بیستم بسر می بریم. الان همه جای زمین دوربین است. شما گل من و صحنه های بعد از گل من را ببینید. اصلا و ابدا رفتار من به گونه ای نبود که تماشاگران اراکی را تحریک کند. این شایعات کار آنهایی است که خط داده اند در شهرم به من فحش بدهند و می خواهند مرا خراب کنند. من حساب این چند تا لیدر و این چند تماشاگر را از مردم خوب و مهربان اراک جدا می کنم.

 

بازیکن تیم بادران در پایان در خصوص نتیجه ای که دراین بازی رقم خورد، گفت: نتیجه یک بر یک در خانه تیم آلومینیوم اراک نتیجه بدی نبود. هر چند ما در بادران باید به دنبال نتایج بهتری از چنین بازی هایی باشیم.

 

دیدگاه‌ها