کد خبر : 1574792 | 18 آذر 1397 ساعت 13:53 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورود چلسی به پرونده توهین نژادپرستانه به استرلینگ

پس از توهین‌های نژادپرستانه ای که روز گذشته علیه رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی مطرح شد، حال باشگاه چلسی تایید کرد که تحقیقات خود را در مورد مسببان این موضوع شروع خواهد کرد.

ورود چلسی به پرونده توهین نژادپرستانه به استرلینگ

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری در اینترنت منتشر شده که هواداری در حال فریاد زدن بر سر رحیم استرلینگ است و در دو ساعت ابتدایی انتشار این ویدیو، بیش از 260 هزار بار دیده شده است. در این تصویر مشخص است که این هوادار به استرلینگ توهین نژادپرستانه می‌کند که در هفته‌های اخیر، این موضوع به یک جنجال بزرگ در فوتبال انگلیس تبدیل شده است.

 

پوست موزی که از سوی هواداران تاتنهام به سمت اوبامیانگ پرتاب شد، جنجال بزرگی به پا کرد و منجر به دستگیری آن هوادار شد. حال باشگاه چلسی نیز اعلام کرده که تحقیقات خود را در این رابطه آغاز خواهد کرد ولی از دوربین‌های ورزشگاه نیز برای بررسی و شناخت شخص متخلف استفاده خواهد کرد.

 

 

1361941

 

 

در بیانیه باشگاه آمده:" ما از ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده و یک هوادار در حال توهین نژادپرستانه به بازیکن منچسترسیتی است، آگاه هستیم. تصاویر و شواهد را بررسی دوباره خواهیم کرد تا متوجه شویم توهینی صورت گرفته یا نه."

 

هواداران چلسی پیشتر به خاطر شعاری که درباره آلوارو موراتا می‌خواندند، متهم به نژادپرستی شده بودند. پیش از آن نیز، در سال 2015، چندین هوادار چلسی که برای دیدار با پاری سن ژرمن راهی پاریس شده بودند، یک هوادار سیاهپوست را از مترو بیرون انداختند که این موضوع نیز واکنش بسیاری همراه داشت.

دیدگاه‌ها